Ferrari420 Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 (bewerkt) He.Ik was net vice city aan het spelen en ik de cheat perfect handling (Driehoekje,r1,r1,links,r1,l1,r2,l1 gebruikt.Toen had ik een golfkar en sprong elke keer,maar als je vaak 2x achter elkaar springt,is de kans dat er een band raar gaat doen,dat er vonken vanaf komen.RAAR!!!!!!!!!!! Bewerkt: 16 juli 2005 door Ferrari420 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Dat gebeurt sowieso als je te vaak botst met een golfkarretje, of je nu een cheat geactiveerd hebt of niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierkameel Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Niks bijzonders aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.