Jump to content

I-TRIGUE 3200


mekane

Recommended Posts

hallo ik ben in het bezit van een I-TRIGUE 3200 en gister had ik een topic geopend over van DVI Naar Hdmi dat is gelukt alleen nog een vraag erover maar dan qua geluid ..

dsc01383jpg.jpg

zoals ik al zei ik heb een i-trigue 3200 maar me vraag is kan ik me speakerset zorgen dat ik geluid krijg ?

ik heb de aansluiting voor rood en wit ? maar ik zou me god niet weten hoe ik het werkend krijg enof dat het mogelijk is ..

mocht het niet mogelijk wezen kan iemand me dan een manier wijzen hoe ik dan toch met geluid kan spelen afgezien van een monitor/tv met HDMI kopen.

Ik had het er niet bij gezet maar ik wil zorgen dat ik via me speakerset audio krijg op me ps3.

..........

Mekane

Bewerkt: door mekane
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of de PS3 nog een aparte geluidsuitgang heeft maar dan is het antwoord: nee. HDMI levert namelijk ook geluid mee, maar omdat je converter naar DVI gaat wordt dat geluid weggestript. Waarschijnlijk met het gebruik van het headset zou het wel werken, maar andere opties kan ik niet zo bij komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...