GTAKevin023 Geplaatst: 12 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2013 (bewerkt) Hey, Ik heb een vreemde vraag over de film Bad Karma met Ray Liotta en Dominic Purcell. Op mijn hoesje (Orgineel) staat Dominic Purcell zonder snor en geschoren hoofd maar in de hele film heeft hij lang haar en een snor. Ik weet niet of er mensen zijn die de film hebben gezien maar ik vraag me echt af waarom Kan het nergens vinden waarom dat zo is. Want er is ook een plaatje op de achterkant van het hoesje dat hij in een blauwe blouse loopt, geschoren hoofd zonder snor. Waarom is dat? Ik vindt dit echt vet vaag gewoon. Groetjes GTAKevin023. Bewerkt: 12 oktober 2013 door GTAKevin023 Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 13 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2013 Omdat de artwork op een ander tijdstip gemaakt is of vanwege de belichting het is maar waar je mee zit in het leven he Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 13 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2013 Hij heeft daar wel een baardje, dat kan je zien. Alleen is het fel belicht waardoor het minder opvalt. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 13 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2013 het is maar waar je mee zit in het leven he Vraag het me gewoon af maat. Is niks ergs aan om je iets af te vragen. Hoef je niet meteen zorgen erover te hebben of zo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.