Jump to content

25 miljoen op een markt zetten.


GTAKevin023

Recommended Posts

Hey,Wat gebeurd er als ik 25 miljoen op een goede markt zet?Bijvoorbeeld liberty city bank?Wil het nog niet uit proberen maar ik had wel 1 ton erop gezet en ging gelijk 0,8% omhoog waardoor ik gelijk 80dollar winst had. Heb er niet zoveel verstand van maar als ik iets van 25miljoen erop zet dan zou ik toch iets van 1 miljoen in een keer moeten krijgen of niet? Zal trouwens ook wel lang duren voor ik 25 miljoen erop hebgezet omdat je dan veel moet klikken :puh: Maar dan ga ik gewooneen film kijken met me controller in me hand en blijven klikken.

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Je weet dat je het knopje ook ingedrukt kan houden en dat het dan steeds sneller gaat?
WAAT!! :? :? Aaw!! :ch: Ok, thnx voor de tip. Maar hmmm, ok. Wat gebeurd er als ik 25 miljoenerop zet?

UPDATE:Maar ik heb het geprobeerd. Ik kreeg in een keer 30000dus dat gaat wel lekker. Gewoon in de gaten houden dat hetniet minder wordt. En ben toch weer een tip rijker gewordendoor die knop in gedrukt te houden :puh: Thnx :):slotje:

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

TIP: Zet al je geld op PISSWASSER aandelen(BAWSAQ) ik had binnen een week me geld ver 3 dubbeld ( is dat een woord??)

Had eerst 30 mil nu 96 mil.

Laat het wel een dag of 3 staan trouwens ook op de LCN market want dan kun je veel meer winst(of verlies) maken op aandelen dan binnen 1 uurtje.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb net ff snel een gedeelte op Badger! (bawsaq) gezet

met Pisswasser is het denk ik ff opletten hij nadert nml zijn "historische" top

*ik heb ook HAL aandelen deze zijn inmiddels 60+ en had een "historische" top van 51, dus het hoeft geen plafond te zijn

(edit:26/10, Pisswasser is over zijn top)

edit (25/10-11u): badger lijkt ieg geen pisswasser want die lijn ging enkel omhoog

ik had badgr gekocht net onder 10, hij ging naar 13 en staat nu op 11.5

edit (26/10-18u): is zeker geen pisswasser; $5.37 :blauw:

*had ik al gezegd dat je kan saven en zo meerdere portfolio's kan inzetten, ik start dus straks/vanavond opnieuw met een groter bedrag, hopelijk staat hij dan nog net iets lager en mag ik in 1 of 2 dagen 100-120% winst boeken :bier:

Bewerkt: door Salvador_NL
Link to comment
Delen op andere websites

vanmorgen badger met 79% winst, verkocht , hij stuitert enorm dus wie weet ?

IMO: is ZIT de aanrader van het moment, all time low / high : $2,95 / $201 , nu: $3.45 , hij kwakkelt al een paar dagen ....ben nieuwsgierig

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...