GTA-LCS-Maverick Geplaatst: 13 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2013 Ja ik had al een paar keer gehad dat ik met iemand in een voertuig zat, en dat we de hele tijd aan die radio zaten te kloten. Ik vind het zelf wel leuk bedacht van rockstar, maar zijn er nou ook echt mensen die dan uitstappen en zelf een voertuig pakken ? Reageren
GTA_Michael Geplaatst: 13 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2013 Niet echt volgensmij, ik zit toch amper met vreemden in de auto.. Reageren
Kloep Geplaatst: 13 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2013 Ik heb muziek uit staan, dus als degene bij mij in de auto wat wil luisteren, mag hij dat helemaal zelf bepalen. Ik hoor het toch niet. Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 13 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2013 Kloepie, mis je dan niet wat van het ingame geluid? Zelf heb ik nooit ruzie gehad; radio gaat gewoon uit, klaar. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 13 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2013 Ik had het met GTA_Michael of met Dionkoffie nog in de meeting. Reageren
Kloep Geplaatst: 13 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2013 Kloepie, mis je dan niet wat van het ingame geluid?Zoals? Volgens mij mis ik verder niks. Ik hoor gewoon mensen op straat praten, motoren van auto's en de voetstappen van voorbijgangers. Alleen de muziek hoor ik niet. Reageren
JustDoIt. Geplaatst: 13 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2013 Ik heb een keer ruzie hierover gehad, als dit jou ook gebeurd doe het volgende: Ga naar een hoge rots (langs de legerbasis) en zet de auto op de rand dus als hij uitstapt valt hij of dood of in het water. Indien hij niet uitstapt zet je de auto op slot en voilá hij stapt uit Reageren
dionkoffie Geplaatst: 13 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2013 Niet echt volgensmij, ik zit toch amper met vreemden in de auto.. Ik heb het heel vaak dat ik dat ene station wil luisteren en iemand anders een boerenradio. micheal ik zat eens bij jou en toen zaten we ook te kloten Reageren
Big Boss Geplaatst: 13 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2013 Ik luister eigenlijk altijd naar LS Rock Radio of Radio Mirror Park. De enige twee goede zenders in de game. Mijn medereizigers schijnen die mening blijkbaar te delen. Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 13 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2013 heb 1x gehad dat iemand (tijdens missie) aan de radio zat, en hem naar een andere zender zette. Maakte me verder niet zoveel uit, we waren er toch bijna. Ik luister meestal rock radio (hoewel ik het rock gedeelte vind tegenvallen, wel een lekkere zender om te cruisen) en die rebel zender vind ik ook nog wel lachen. Reageren
dionkoffie Geplaatst: 13 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2013 heb 1x gehad dat iemand (tijdens missie) aan de radio zat, en hem naar een andere zender zette. Maakte me verder niet zoveel uit, we waren er toch bijna. Ik luister meestal rock radio (hoewel ik het rock gedeelte vind tegenvallen, wel een lekkere zender om te cruisen) en die rebel zender vind ik ook nog wel lachen. rock radio vind ik ook wel leuk zonder dat rock gedeelte. lady van modjo op non stop pop vind ik wel leuk en voor de rest is het mirror park of soms space Reageren
johanhummer Geplaatst: 14 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2013 Ik heb een keer ruzie hierover gehad, als dit jou ook gebeurd doe het volgende: Ga naar een hoge rots (langs de legerbasis) en zet de auto op de rand dus als hij uitstapt valt hij of dood of in het water. Indien hij niet uitstapt zet je de auto op slot en voilá hij stapt uit hoe zet je een auto op slot? Reageren
Kloep Geplaatst: 14 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2013 Select ingedrukt houdenen dan bijna onderaan. Hier kan je bepalen wie toegang heeft tot je auto. Als je dit tijdens het rijden doet zie je ook de mogelijkheid je auto leeg te maken. Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 14 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2013 Select ingedrukt houdenen dan bijna onderaan. Hier kan je bepalen wie toegang heeft tot je auto. Als je dit tijdens het rijden doet zie je ook de mogelijkheid je auto leeg te maken. Haha, ja, wel jammer dat je stil moet staan om je auto leeg te maken . zou ook wel lachen zijn om dat op hoge snelheid te doen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.