Ezra24rct3 Geplaatst: 13 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2013 Toen ik vanmiddag werd dood geschoten stond mijn auto voor me toen ik spawnde, maar toen ik wou instappen was ie ineen weg en stond hij bij de politie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZeroJens Geplaatst: 13 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2013 had je een wanted level waarschijnlijk. Gewoon je auto terug gaan halen voor hij gesloopt word Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 13 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2013 Nee, ik had net een auto naar LSC gebracht en ga terug naar mijn eigen auto. Wordt dood geschoten vlak voor mijn auto, spawn voor mijn auto, stap in en auto is verdwenen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 13 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2013 Ik vond een oplossing op internet. Dus mag dit op slot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.