Jump to content

Zit vast na 50%


Vivalashomies

Recommended Posts

Hallo,

Heb rond de 50% een missie gedaan dat ik met michael en trevor buiten de map moet gaan. Ben met trevor die kant op gevlogen. Daar aangekomen is trevor op een koud kerkhof een oud maatje geloof ik gaan opgraven..

Deze missie kwam ik niet door en heb hem later wegens tijd gebrek gestopt. Zeker weten dat ik de missie niet overgeslagen heb zodat ik hem later weer van het begin af aan zou spelen!

Nu een 2 weken later weer eens begonnen maar ik kom niet meer in de verhaallijn terecht. Kan ook enkel met trevor en franklin vraagtekens en doodskoppen bij langs..

Zie ik nu wat over het hoofd? Kan ook niks vinden in de emails of smsjes

Link to comment
Delen op andere websites

Laatste missie is surveying the score..

Missie is dus nog niet voltooid.. Weet iemand toevallig of ik een bepaald smsje of mailtje over het hoofd zie? Het lijkt me gewoon dat ik naar michael zijn huis moet de missie te starten alleen hier bevind zich niks.

Link to comment
Delen op andere websites

Laatste missie opnieuw gedaan. Enkel ga ik daarna terug naar de game waar ik was.

Bedacht me net wel iets! Toen 1 oktober gta online kwam was ik er even nieuwschierig naar. Dit werkte niet helemaal. Zodoende ipv met trevor nu met michael aan de des betreffende missie begonnen. Uit nieuwschierigheid hoe het verhaal zich zou voordoen via michael. Deze heb ik echter afgekapt door de console af te sluiten.

Tevens lees ik dat online er evt mee te maken mee zou kunnen hebben?

Link to comment
Delen op andere websites

Laatste missie opnieuw gedaan. Enkel ga ik daarna terug naar de game waar ik was.

Bedacht me net wel iets! Toen 1 oktober gta online kwam was ik er even nieuwschierig naar. Dit werkte niet helemaal. Zodoende ipv met trevor nu met michael aan de des betreffende missie begonnen. Uit nieuwschierigheid hoe het verhaal zich zou voordoen via michael. Deze heb ik echter afgekapt door de console af te sluiten.

Tevens lees ik dat online er evt mee te maken mee zou kunnen hebben?

Link to comment
Delen op andere websites

Niemand die me evt ermee kan helpn? Heb van alles geprobeerd.. Aangezien ik niet met michael kan spelen dacht ik dat hij misschien al in de missie zat! Dus geprobeerd buiten de kaart te vliegen. Zonder succes helaas..

Auto's proberen te verstoppen met trevor en franklin. Krijg geen teken of het een juiste of verkeerde plek is te verstoppen.

Tevens heeft franklin een 2 tje bij zijn profiel.. En trevor een 1! 1 ervan is vast de ruimteonderdelen.. Verder heb ik de rampage missies voltooid! Dus vraag me af waar die 2 overige missies van zijn.

Ook michael heeft een 2 maar daar kan ik dus niet mee spelen!

Link to comment
Delen op andere websites

Niemand die me evt ermee kan helpn? Heb van alles geprobeerd.. Aangezien ik niet met michael kan spelen dacht ik dat hij misschien al in de missie zat! Dus geprobeerd buiten de kaart te vliegen. Zonder succes helaas..

Auto's proberen te verstoppen met trevor en franklin. Krijg geen teken of het een juiste of verkeerde plek is te verstoppen.

Tevens heeft franklin een 2 tje bij zijn profiel.. En trevor een 1! 1 ervan is vast de ruimteonderdelen.. Verder heb ik de rampage missies voltooid! Dus vraag me af waar die 2 overige missies van zijn.

Ook michael heeft een 2 maar daar kan ik dus niet mee spelen!

Er waren in het begin van GTA Online problemen waarmee de voortgang van de single player corrupt raakte, dit is na de eerste updates verholpen. Mijn vermoeden is dat je bent getroffen door de bug aangezien je aan het begin van de release GTA Online hebt gespeeld. Ik heb het zelf ook gedaan zonder problemen dus kan het niet met zekerheid zeggen...

Ik vrees toch echt dat je opnieuw zou moeten beginnen :(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...