_Night-Men_ Geplaatst: 13 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2013 Ik denk dat de meesten (in ieder geval de Nederlanders) het wel gehoord hebben: het proces tegen Badr Hari en Ferhat Y. om o.a. de mishandeling van ondernemer Koen Everink is afgelopen week begonnen. Ik was benieuwd wat jullie hier van vinden: wat denken jullie wat voor straf hij gaat krijgen? Zou er genoeg bewijs zijn om hem een straf te geven voor de mishandeling van Koen Everink? Wat is jouw beeld van Badr Hari? Ik start dit topic omdat ik de hele dag dingen over hem gelezen heb, want ik moet dinsdag een presentatie voor Nederlands houden over een actueel onderwerp. Dus ik vond het wel leuk om er eens een topic over te maken Paar interessante programma's over Badr Hari: KRO Profiel: Badr Hari KRO Brandpunt Reporter: Skybox 233 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.