Jump to content

Vervolg The Future of Vice [klein project]

Recommended Posts

• Reacties 193
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• bigG

55

• Big-Bear

29

• Tim

21

• Blastov

11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb veel problemen met het eiland, vaak zijn deze ook te moeilijk om te fixen, dus het zal nog wel enige tijd duren voordat we het eiland goed en wel in vc zien

dit omdat de kust moet worden hermaakt,

Tim

Bewerkt: door Tim
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Bij het eiland zijn de kust gedeeltes opnieuw gemaakt, omdat deze teveel bugs bevatte heb ik het dus opnieuw gemaakt.

Ik heb hier een screen van het eiland, van nu, er moeten wat hele kleine dingetjes goed gemaakt worden, maar het is al erg bruikbaar

post-121-1129411689.jpg

Erg mooi maar waarom is er alleen aan de rechterkant strand?

Dat komt omdat de zijkanten van het eiland erg lang zijn, wanneer je dus alleen strand gebruikt krijg je geen mooi effect

Ik kan wel een gras overgang naar zand gebruiken, alleen gaat dit bij mij altijd fout, omdat de texture dan niet goed gedraait is en als ik deze wil draaien, kom ik nog verder van huis, dus ik denk dat het dit eiland word,

maar wat vinden jullie ervan

Bewerkt: door Tim
Erg mooi maar waarom is er alleen aan de rechterkant strand?

Dat komt omdat de zijkanten van het eiland erg lang zijn, wanneer je dus alleen strand gebruikt krijg je geen mooi effect

Ik kan wel een gras overgang naar zand gebruiken, alleen gaat dit bij mij altijd fout, omdat de texture dan niet goed gedraait is en als ik deze wil draaien, kom ik nog verder van huis, dus ik denk dat het dit eiland word,

maar wat vinden jullie ervan

Ik zie dat je moeite hebt met de bochten. Je zei wel in dit topic dat je in Amerika altijd rechte wegen ziet maar dan kan je vast wel een paar wegen veranderen( De zeikanten enz.) Als je dat echt niet lukt kan ik het wel voor je doen hoor.

Bewerkt: door Twenty Eyes
Geplaatst:

Als je een groot eiland wil, is dit echter moeilijk, in verband met poly's, als je bend gebruikt moet je daarvoor veel poly's maken, en als je daar geen ruimte voor heb moet je ze zo maken

Erg mooi, maar de verbetring niet echt

Geplaatst:
Als je een groot eiland wil, is dit echter moeilijk, in verband met poly's, als je bend gebruikt moet je daarvoor veel poly's maken, en als je daar geen ruimte voor heb moet je ze zo maken

Het is niet moeilijk het kost aleen heel veel tijd, en je mot goed om kunnen gaan met de coordinaten,

btw, het GTI eiland heeft meer dan 100 ID´s en over de 25.000 poly´s wie gaat er een eiland van 1 ID maken ;) ?

Geplaatst:

Het is niet moeilijk het kost aleen heel veel tijd, en je mot goed om kunnen gaan met de coordinaten,

btw, het GTI eiland heeft meer dan 100 ID´s en over de 25.000 poly´s wie gaat er een eiland van 1 ID maken ;) ?

maar het gaat ook niet meer om bochten te maken, dan moet heel het wegennet aangepast, worden, dus helaas kan ik er niets aan doen,

Als ik bochten maak kom ik nog verder van huis, dus het is helaas niet mogelijk

Geplaatst:

Tim, volgens mij is het beste een nieuw eiland te maken, want deze ziet er niet echt goed uit vind ik, en om hem perfect te maken, zijn er tevens veel veranderingen

Je heb er heel hard aan gewerkt maar dit lijkt me het beste

Geplaatst:
Tim, volgens mij is het beste een nieuw eiland te maken, want deze ziet er niet echt goed uit vind ik, en om hem perfect te maken, zijn er tevens veel veranderingen

Je heb er heel hard aan gewerkt maar dit lijkt me het beste

ben ik momenteel mee bezig, ik ben nu bezig met bochten te maken, de vorm van de wegen zal hetzelfde blijven

Geplaatst:

Je moet vooral rustig aan doen, neem de tijd, het eiland is het belangrijkste onderdeel van een mod, als dat verkeert is de hele mod verkeerdt.

Succ6 nog, nu doe je meteen ervaringen op voor later.

Geplaatst:

HALLO

Zou ik deze mod kunnen joinen ?

Zoals sommige weten ben ik met GTA San Miami bezig, alleen stop ik daarmee vind er hier meer info over

Wat ik kan:

SCM:

- Voertuigen plaatsen

- Wapens plaatsen

- Hidden Packages plaatsen

- Save pickups met koop animatie plaatsen

- Threads maken

- Standaard VC missies aanpassen

MDL:

- 3Ds Max modellen

- Models in VC zetten

- dff \ txd \ col maken

MAP:

- Met moo mapper kan ik alles (mappen, 2dfx light, paths etc.)

- col \ ipl \ ide maken

Verder kan ik nog texturen, rader maken en wat vc bestanden aanpassen

Als jullie me toelaten tot de mod, dan mogen jullie het eiland van sm wel gebruiken voor deze mod (dat zal ik zelfs heel fijn vinden)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...