DaddyPimp Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 Wanneer komen er weer is Ingame screens? Van de gebouwen etc? Reageren
Blastov Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 (bewerkt) Hmm, nog geen reactie op mijn bericht Dan zal ik maar het eiland laten zien die ik jullie wil aanbieden: Eiland: Rader: Bewerkt: 27 oktober 2005 door Blaster27 Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 Ik vind dit eiland stukken beter dan het eiland wat jullie nu hebben! kUTGW Blaster! Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 helemaal mee eens. Prachtig gemaakt. (word dit het grootste eiland of het eiland wat eraan vast komt?) Reageren
Matiscus Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 Ik vind prachtig. MAar wel klein of komen er nog eilanden? Reageren
Blastov Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 (bewerkt) Bedankt jongens voor de positieve reacties Inderdaad hij is best klein, er komt ook nog een groot eiland die tim maakt Bewerkt: 31 oktober 2005 door Blaster27 Reageren
Tim Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 He, tot nu toe ben ik bezig met het grote eiland, maar ik zal zelf alvast een lot huren. ik zal graag lot 1 willen, Maar ik ben dus bezig met het grote eiland, het minieiland word een appart eiland bij het grote eiland, als we veel leden hebben kan ik er nog wel een eilandje bij doen (o.a. van bradley) Het grote eiland zal ongeveer 3 keer zo groot worden als het minieiland.Maar om ervoor te zorgen dat deze topic nog langer down blijft, maken we gebruik van het minieiland van blaster, wanneer we meer leden krijgen komt het grote eiland Tim Reageren
Blastov Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 (bewerkt) Ik ben het helmaal met je eens, we kunnen inderdaad beter bij dit eiland blijven en als we meer leden krijgen een groot eiland erbij EDIT: Hier wat ingame screens: Bewerkt: 30 oktober 2005 door Blaster27 Reageren
Blastov Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 (bewerkt) Sorry voor de dubbelpost maar de rest van de screens paste niet in het bericht Bewerkt: 30 oktober 2005 door Blaster27 Reageren
Tim Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 In de screens van blaster zie je nog geen futureistische gebouwen, dit omdat hij nog wat models over had van zijn andere mod die niet door is gegaan, Daarom heb ik besloten dat er ook wat afwisseling van Future naar het heden mag zijn, maar absoluut niet teveel. Reageren
Blastov Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Dat zier er niet uit Je kunt beter een eiland realistisch maken (mini eiland) en een futuristisch (grote) Reageren
Blastov Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 (bewerkt) Aangezien het 3de topic gedelete word zet ik alles hier even neer: Info The Future of Vice word een total conversion mod voor VC. De mod laat VC zien in de toekomst, vandaar de naam. We zoeken nog veel modellers en missie coders voor deze mod. Als je intresse hebt kun je je hier aanmelden. Alle belangrijke informatie van deze mod komt in dit bericht te staan, deze word dus dagelijks geedit Aanmelden Iedereen mag zich aanmelden, alleen moet je wel het volgende minimaal kunnen: 3Ds Max \ Z Modeller \ Skethup modellen Models in VC kunnen zetten Models kunnen mappen met Moo Mapper Leden Alle leden die we tot nu toe hebben: Tim - Leider - 3Ds Max Blaster - Lid - 3Ds Max (Volgens mij BigG en Meetlat ook, maar weet ik niet zeker) Regels Alles moet via msn doorgestuurd worden naar Tim, mits hij niet online is kun je het ook naar Blaster sturen. SCM: - Alle threads en codes moeten opgeslagen worden in een .TXT bestandje - Niet meer dan 10 geplaatste voertuigen per lot - Niet meer dan 10 geplaatste wapens per lot - Niet meer dan 20 geplaatste hidden packages per lot Map: - Per lot een COL \ IDE \ IPL vernoem deze naar je lotnummer Wat we willen berijken op het mini eiland en de status ervan SCM: ---> 3 missies - 0% ---> 15 threads - 40% ---> 40 geplaatste voertuigen - 0% ---> 20 geplaatste wapens - 0% ---> 50 geplaatste hidden packages - 0% Models: ---> Eiland zelf - 100% - Bugs fixed: 0% ---> Mini eiland helemaal volgebouwd - 4% Map: ---> Eiland moet er mooi uit zien met bomen, lantaarnpalen etc. - 0% ---> Paths voor bots, auto's en boten - 0% Overig: ---> Menu en loading screens - 0% ---> Nieuw lettertype - 0% ---> Rader - 100% - Bugs fixed: 50% ---> Nieuwe hud - 50% Lot aanvragen Als je bent aangemeld kun je je lot aanvragen. Lot kaart: Lot1 - *Tijdelijk niet bruikbaar* - ID: 700 tot 750 Lot2 - Blaster - ID: 750 tot 800 Lot3 - *Tijdelijk niet bruikbaar* - ID: 800 tot 850 Lot4 - *VRIJ* - ID: 850 tot 900 Lot5 - *VRIJ* - ID: 900 tot 950 Lot6 - *VRIJ* - ID: 950 tot 1000 Lot7 - *VRIJ* - ID: 1000 tot 1050 Let op: Het is dus TOT en niet tot en met ! Downloads The Future of Vice WIP BETA v0.1a - Beveiligd en is alleen voor leden DOWNLOAD Releases De 1ste BETA release word binnenkort bekend gemaakt. Bewerkt: 1 november 2005 door Blaster27 Reageren
Blastov Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 Alweer sorry voor een dubbele post, maar ik moet nog echt ff wat nieuwe screens laten zien: Verkeerdbord #1 Verkeersbord #2 Rotende, de rader moet nu wel aangepast worden en er missen nog 2 wegen, die andere die opeens stopt is een doodlopende weg bedoeld voor inritten van huizen Reageren
Tim Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 (bewerkt) Ik heb ook met blaster geregeld, dat er een gewoon eiland komt, en een eiland met echte future gebouwen, op het gewone eiland, vind je gebouwen die modern zijn vormgegeven, maar niet echt futuristisch goed wer blaster KUTGW Bewerkt: 31 oktober 2005 door Tim Reageren
Bradley H. Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 Ligt het aan mij of is het eiland zo donker ?, misschien komt het goed uit even te PRE-lighten of gewoon het obect te verlichten in 3DS max. Overgens is 50 ID´s per kavel erg veel , bij GTI doet iedereen het met 5 ID´s per kavel, dat scheelt aardig als je dadenlijk de mod uit wilt brijden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.