Jump to content

Vervolg The Future of Vice [klein project]

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

@Tim en Blaster, sorry dat ik er even niet was, was bezig met school.

@Blaster, lol, ik ben 1 van de 2 leiders en niet zomaar een lid dus je moet je bericht even verbeteren.

Nog een opmerking: ik denk niet dat we nog meer main.scm moddelers/programmers nodig hebben, blaster en ik kunnen veel en ik ben nog steeds bezig met leren, en aangezien ik niet kan mappen mogen Blaster en Tim objecten van mij gebruiken, kijk het topic maar even rond, er zitten wat goede en minder goede tussen, ik ga me dus helemaal richten op het regelen van de mod (samen met Tim) en veel van het main werk.

BTW, veel van mijn gebouwen moeten nog goed getextured worden.

Bewerkt: door bigG
  • Reacties 193
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• bigG

55

• Big-Bear

29

• Tim

21

• Blastov

11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

bradley @

1. ja zou gooed kunnen ik heb hem niet ge pre-light, wat ik overgiens ook niet kan ( :$ :$ )

2. 50 id's...ik weet dat het er vrij veel zijn maar dat vind ik persoonlijk wat handiger

bigG @

1. sorry wist ik niet zal dat bericht even updaten

2. we hebben zeker nog een stuk of 5 modellers nodig hoor om het eiland vol te krijgen

3. missie scripters is denk ik wel goed zo ja

4. we gebruiken wel de gebouwen die goed zijn ja

5. ik wil ook wel wat met de main doen hoor :sigaar:

Geplaatst:

@blaster,

1. ok

2. dat weet ik, ik had het ook over de mainers

3. denk ik ook

4. je hebt al een paar stunts gezien via msn, de stunts (niet de gebouwen) van sketchup van mij zijn best goed gelukt, ze staan in het begin van het topic, en ik heb ook een paar gebouwen van 3ds max.

5. Dat snap ik, we kunnen samen veel van het main werk doen, of als jij ook wil moddelen/mappen kan ik iets meer dan jou doen, een soort compromie.

Geplaatst:

bigG...

1. ik heb heb mijn post geedit :Y

2. O, had ik niet in de gaten

3. geen commentaar :t

4. ik heb er maar 1 ooit gehad, die is inmiddels al pleite, moet je ze maar even via msn sturen of ze hier posten met een wachtwoord :slotje: in de .rar file\

5. kan jij al missies maken ?

Geplaatst:

Ik vind het heel leuk om gebouwen te maken, alleen sommige gebouwen (huizen) leveren mij teveel stress op, dan vind ik het ok niet meer leuk,

Ik denk dat ik voortaan flats en hoge gebouwen ga maken, hoewel ik deze wel futuristisch ga maken,

Maar ik heb met blaster afgesproken dat er een real eiland komt en een futuristisch,

• 4 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Helaas, the future of vice schiette niet op, en waren te weinig leden, en en waren teveel problemen, dus toen hadden we maar besloten dat het stopt, het is nu al een tijdje gestopt

hier mag een slotje op: :slotje::duh:

Bewerkt: door Tim
Geplaatst:

Dat komt om verschillende redenen:

-geen animo blijkbaar

-te moeilijk thema (gebouwen waren te moeilijk)

-weinig inspiratie

• 2 weken later...
Geplaatst:

ik zie niet graag mods doodgaan , dus daarom heb ik ff een inspiratie model gemaakt , op 15 min

ik hoop dat jullie er iets aan hebben :bonk::sigaar: dus , doe aub voort aan u mod :D

inspirationio2xb.th.jpg

Geplaatst:

Ziet er leuk uit maar nee, deze mod blijft gestopt.

Maar troost je, er is een kleine kans dat er een nieuwe mod voor Vice City aankomt heb ik gehoord.

Geplaatst:

Deze mod is gestopt, dus kan je hier gewoon beter niet posten. Anders kan een van de Mods hier er wel een slot opzetten, dit topic heeft toch geen nut meer.

Gewoon niet meer reageren, mochten ze nog is willen herstarten, kunnen ze dat altijd posten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...