Jump to content

Rockstar games onduidelijk met stranger and freaks


GTA-LCS-Maverick

Recommended Posts

Ja ik heb 16 van de 20 gehad, en heb met franklin 50 Spaceship parts gevonden, maar hij heeft er nog steeds 1 staan, en op de map staat niet waar ik heen moet.

Ik heb gezocht in me strategy guide boek, en op google maar ik weet het gewoon niet meer.

Moet ik nog meer dingen zoeken of op nieuw begingen, want ik snap er echt helemaal niks meer van.

De verhaallijn had ik al klaar.

Bewerkt: door GTA-LCS-Maverick
Link to comment
Delen op andere websites

Das iets anders als 100% gameplay. ;)

In de Missie Hulp sectie van het forum kun je 'n lijstje vinden waar precies staat wat je moet doen om de laatste Strangers and Freaks missies vrij te spelen.

http://www.gtaforum.nl/topic/128602-strangers-freak-missions-1720-waar-zijn-de-andere-3/ 2e reactie

Op Wiki GTA kun je 'n lijst vinden met de vereisten voor 100% gameplay.

http://nl.wikigta.org/wiki/Checklist_(GTA_V)

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Wellicht moet je voor die Epsilon website eerst 'n random character ontmoet hebben?

Er staat er soms eentje aan het begin van het winkelstraatje waar Vangelico Jewelry (die uit de heist)in zit.

Ja bedankt die heb ik gevonden, maar franklin heeft er ook nog steeds een staan, maar wat zal dat kunnen zijn ??
Link to comment
Delen op andere websites

Alle Basejumps al gedaan?

Dan komt er namelijk nog 'n missie vrij met Dom, die gast die je bij de eerste ontmoeting ondersteboven hangend in 'n boom aantreft.

Ja die heb ik gedaan, ook de letter scraps en epsilon heb ik gedaan.

Ik heb nou van strangers and freaks 19/20 gedaan, en 41 strangers and freaks missions. Ik had ook ontdekt dat er 2 via de telefoon gedaan moest worden, dus bij franklin heb ik geen 1 meer staan.

Bewerkt: door GTA-LCS-Maverick
Link to comment
Delen op andere websites

Je moet uitkijken met de Strangers en Freaks. Sommige characters kan je niet meer ontmoeten nadat je de verhaallijn hebt uitgespeeld.

Bij het Epsilon Program moet je naar hun website, www.epsilonprogam.com, je moet dan de test invullen en na een tijdje word je benaderd en kun je de eerste missie starten.

Bewerkt: door Jimmiefitz
Link to comment
Delen op andere websites

Je moet uitkijken met de Strangers en Freaks. Sommige characters kan je niet meer ontmoeten nadat je de verhaallijn hebt uitgespeeld.
Ik wou hem al niet 100% doen, maar dit is nog leuker... :-(

Als dat zo is kan ik opnieuw beginnen denk. Jammer dat ze dit nergens duidelijk maken

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...