johnnyvtz1990 Geplaatst: 14 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2013 Ik zag dat er een nieuwe versie van GTA IV uit is waar de uitbreidingspakketten The lost & Damned en The ballad of Gay Tony bij zitten. Weet iemand of GTA IV The complete edition zonder problemen werkt op Windows 7? Heb hier al verschillende verhalen over gehoord en ben zelf geen computertechnicus. Mijn pc is van december 2012. Mijn systeemeisen Windows 7 Home Premium 64-bit SP 1 AMD A8-3870 Apu with Radeon HD Graphics 3.00 GHz AMD Radeon HD 6570 7,9 GB RAM Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 14 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2013 Dat zou gewoon moeten werken hoor Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 14 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2013 Dat zal zeker werken op jouw computer. GTA IV staat er inderdaad om bekend om vele problemen te geven, maar deze kunnen allemaal op één of andere manier opgelost worden. Als je problemen hebt, dan moet je het hier gewoon even beschrijven en wij zullen je verder helpen. Reageren
johnnyvtz1990 Geplaatst: 14 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2013 (bewerkt) Dat zal zeker werken op jouw computer. GTA IV staat er inderdaad om bekend om vele problemen te geven, maar deze kunnen allemaal op één of andere manier opgelost worden. Als je problemen hebt, dan moet je het hier gewoon even beschrijven en wij zullen je verder helpen. Dit is de versie die ik bedoelde http://www.bartsmit....omplete-edition Zou het kunnen dat in deze versie de problemen met Windows 7 zijn opgelost? GTA III, Halo, Hitman 2 en 3 gewoon op Windows 7 kan spelen . Verder lees ik in recensies dat GTA IV nogal moeilijk te installeren schijnt. Bewerkt: 14 oktober 2013 door johnnyvtz1990 Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 14 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2013 Alle versies die je van GTA IV koopt zijn dezelfde, en ze werken allemaal op Windows 7. Soms kan het zijn dat het toch eens werkt en in dat geval moet je onze hulp maar even vragen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.