Jump to content

GTA IV The complete edition op windows 7

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zag dat er een nieuwe versie van GTA IV uit is waar de uitbreidingspakketten The lost & Damned en The ballad of Gay Tony bij zitten. Weet iemand of GTA IV The complete edition zonder problemen werkt op Windows 7? Heb hier al verschillende verhalen over gehoord en ben zelf geen computertechnicus. Mijn pc is van december 2012.

Mijn systeemeisen

Windows 7 Home Premium 64-bit SP 1

AMD A8-3870 Apu with Radeon HD Graphics 3.00 GHz

AMD Radeon HD 6570

7,9 GB RAM

Geplaatst:

Dat zal zeker werken op jouw computer. GTA IV staat er inderdaad om bekend om vele problemen te geven, maar deze kunnen allemaal op één of andere manier opgelost worden. Als je problemen hebt, dan moet je het hier gewoon even beschrijven en wij zullen je verder helpen. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Dat zal zeker werken op jouw computer. GTA IV staat er inderdaad om bekend om vele problemen te geven, maar deze kunnen allemaal op één of andere manier opgelost worden. Als je problemen hebt, dan moet je het hier gewoon even beschrijven en wij zullen je verder helpen. knipoog.gif

Dit is de versie die ik bedoelde http://www.bartsmit....omplete-edition

Zou het kunnen dat in deze versie de problemen met Windows 7 zijn opgelost? GTA III, Halo, Hitman 2 en 3 gewoon op Windows 7 kan spelen .

Verder lees ik in recensies dat GTA IV nogal moeilijk te installeren schijnt.

Bewerkt: door johnnyvtz1990
Geplaatst:

Alle versies die je van GTA IV koopt zijn dezelfde, en ze werken allemaal op Windows 7. ;) Soms kan het zijn dat het toch eens werkt en in dat geval moet je onze hulp maar even vragen. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...