Jump to content

Crew verspreid over servers na missie


SilverHazer

Recommended Posts

Hallo mensen,

Zodra ik met me 3 man micro crew een mission heb gespeeld, lopen we constant tegen hetzelfde probleem aan. Zodra we terug gaan naar de game worden we verspreid over verschillende servers. Dit is een van de meest vervelende problemen die ik ben tegen gekomen in het spel. De servers zitten tevens vaak vol waardoor we merendeels ongeveer 5 minuten kwijt zijn om weer bij elkaar op dezelfde server te komen.

Nu vind ik dit voor 3 man al een enorm gekloot, met een grote crew word het natuurlijk helemaal een drama.

Is er een manier om met je friends/crew op dezelfde server te blijven nadat je een missie verlaat?

Thanks in advance!

Link to comment
Delen op andere websites

Freeroam werkt sowieso niet...

Ik heb het nog niet getest, maar het is ook mogelijk in een crew only server te gaan zitten. Misschien dat het dan wel werkt, als je allemaal voor de missie daar in gaat. smile3.gif

De crew only server werkt prima maar na een job wordt je evengoed weer op verschillende servers gezet :(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik probeer altijd in de zelfde server te zitten voor ik de missie start. Als het goed is wordt je dan na de missie weer bij elkaar gestopt.

Nee hoor, vaak genoeg gehad met enkel 2 man dat wij allebei in een andere lobby worden gegooid.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit ook regelmatig. Dit hoeft alleen geen probleem te zijn als je alleen missies aan het doen bent. Je kan anderen ook uitnodigen ookal zitten ze in een andere lobbie en je kan ook per persoon uitnodigen. Niet dat je een hele lobbie uitnodigd. Het is natuurlijk vervelend dat je niet gewoon altijd in dezelfde lobbie word geplaatst maar het is niet heel moeilijk om er een oplossing voor te bedenken. Het is denk ik even afwachten naar een volgende patch die dit zal verhelpen want wij zijn hier duidelijk niet de enige. Meerdere mensen hebben er last van en dan zal Rockstar Games er ook wel een keer van op de hoogte zijn. Grotere kans dus dat het sneller gefixt word!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik bgrijp niet goed waarom ze het posse systeem niet gebruiken van red dead redemption. Dat werkte prima.

Of gewoon het bekende party systeem. Invite een vriend voor de party en join gezamelijk een lobby. De game zoekt na een missie niet naar een lobby waar iedereen in kan, maar pakt gewoon de eerste de beste lobby om je in te gooien. Vaak zijn dat de lobbies waar nog één plek open is... Echt een onhandig systeem.

Wat ik nu vaak doe, om een beetje hier omheen te werken, is missie oid in vlagen te doen. Dus gewoon een uurtje missies doen, waardoor je niet constant last hebt van het opsplitsen. Pas zodra wij echt weer willen free roamen, gaan we op zoek naar een fatsoenlijke lobby

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...