Jump to content

D-marker bij Maze Bank


Tatabana

Recommended Posts

Hallo gamers ik heb jullie hulp nodig

Ik zit op 54 % monkel business

Ik moet naar een D bij de maza bank zijn maar als ik dan daar aan kom kan ik nergens de D vinden Teminste de persoon die je zoekt Dom zoek ik

Ik heb al geprobeerd ergens naar binnen te gaan maar het lukt niet

Ik denk dat het misschien op het dak zit maar ik heb nergens een heli die ik kan pakken

Weet iemand wat ik moet doen?

>>> Door .Timothy: Even afgesplitst van het 'Hulp nodig'-topic ;) <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Heb ik nog een vraagje ik ben trevler en zie de letter T bij een home teken staan het huisje dus vlakbij de sex club maar ik kan ook daar nergens in weet iemand daar iets van


En bij de de letter T van missies van Franklin op de zelfde locatie bij de sex club kan je niet de home tekentje in


Ik wilde een foto maken maar krijg hem nu geüpload dus hoop dat je me snappen

>>> Door .Timothy: Berichten samengevoegd, gebruik de Bewerken-knop om een eerder bericht aan te passen.<<<

Bewerkt: door .Timothy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had ook moeite om die marker in de stripclub te vinden eerst.. Maar je moet zodra je in de stripclub bent aan de linkerkant door het gordijn lopen en dan kom je achter het podium terecht, daar vind je in het kantoortje de marker. Volgens mij is dat je probleem :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...