Jump to content

Ocelot F620


Giovinco

Recommended Posts

hallo

Weet iemand waar je de Ocelot F620 kan vinden?

Een vriend van me had hem helemaal op het begin tijdens de tutorial gepakt, maar weet zo niet meer waar.. En ik vind hem NERGENS.

Ben nu bijna level 30 maar nog geen 1 keer tegen gekomen

gr

Hieronder een foto van de Ocelot F620

Ocelot-F620-gta-v-5.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Die F620 is een sportwagen die heel af en toe spawnt, net zoals een hoop andere wagens die je amper tegenkomt. Rond Rockford Hills heb ik deze wel eens zien rijden, zonder gedacht te hebben dat deze wagen best mooi in m'n garage past :(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof dat deze wel vanaf het begin al voorzien kan worden van een tracker, Big Boss.

Tijdens mijn tutorial vond ik die Jaguar look a like met 4 deuren (Felon). Kon er ook gelijk gratis een custom hood opzetten. Heerlijke auto.

Link to comment
Delen op andere websites

Die dure auto's kan je toch niet in je garage steken. Hij zegt dan dat ie een Tracker heeft (ook al is ie van een NPC) en dat je maar naar Legendary Motorsport moet gaan.

Dat is bij de meeste dure auto's het geval ja, maar de Ocelot F620 is een uitzondering. Je kan hem namelijk alleen op straat vinden en is dus niet te koop. Ik heb er eentje en kom/kwam ze regelmatig tegen in de buurt van de golfbaan als ik in andere dure sportwagens reed, dus ik zou dat even proberen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...

Hallo allemaal,

Ik was naar deze auto op zoek en kwam dus op deze site terecht.

Er staat dat je hem het meest vind bij de golfbaan.

Geldt dat ook voor Gta online of gaat het alleen maar over online hier?

Link to comment
Delen op andere websites

Maakt niet zo veel uit. Je kunt hem gewoon zien rondrijden, als hij er niet is heb je pech. Het is helaas niet anders maar soms zie je een auto 100x en soms een paar weken helemaal niet.

Link to comment
Delen op andere websites

klopt.

Daarnaast is dit ook mijn favo coupé, maar zoals al gezegd zie je hem soms maanden niet en dan opeens staat ie voor je bij een stoplicht. Het ligt er dus puur aan waneer hij spawnt. Sucsess met zoeken iig!

Bewerkt: door ImagineerBram
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...