Visser23 Geplaatst: 15 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2013 (bewerkt) Hallo allemaal, Kunnen jullie de poll invullen? De vraag is; welk nieuwsbericht spreekt jou het meest aan? Graag hoor ik in de reacties waarom een nieuwsbericht jou aanspreekt. Niet alle nieuwsberichten zijn waar. De volledige nieuwsberichten staan hieronder; Drachtster sloopt eigen interieur DRACHTEN - Een 26-jarige Drachtster is maandagavond opgepakt omdat hij de inboedel van zijn eigen woning zou hebben gesloopt. De vriendin van de man waarschuwde de politie nadat hij diverse meubels zou hebben vernield. De Drachtster is voor zijn huis aangehouden. Waarom de man zijn woning vernielde, is volgens de politie niet duidelijk. Strijd leukste winkel trekt 150 deelnemers LEEUWARDEN - Bijna 150 winkels binden vanaf deze week de strijd aan om in november uitgeroepen te worden tot de leukste winkel van Friesland. De middenstanders moeten de stem zien te krijgen van zoveel mogelijk klanten. Iedereen mag op maximaal vijf winkels stemmen. Van NDC mediagroep krijgen de winkels advertentieruimte aangeboden in de Leeuwarder Courant, weekbladen en op websites. Stemmen is mogelijk tot en met zondag 10 november via internet, sms en deelnemerskaarten in de winkels. De eerste verkiezing, in het voorjaar van 2012, was een succes. Er werden toen zeventigduizend stemmen uitgebracht en veel winkeliers bedachten eigen acties om in de gunst van het publiek te komen. De deelnemers zijn verdeeld in twee categorieën: winkels met maximaal tien fulltime functies en winkels met meer personeel. In beide categorieën is er een publieksprijs en een juryprijs. Dan is er nog de LC-stimuleringsprijs waar alle deelnemers naar dingen. Al drie nachten niks gebeurd tijdens uitgaansleven Amsterdam Amsterdam - Al drie nachten op rij is hebben er geen incidenten plaatsgevonden tijdens het nachtleven in Amsterdam. Terwijl vorige week nog iemand was mishandeld, was het deze week erg rustig in de binnenstad van Amsterdam. Politie en gemeente zijn erg tevreden over de afgelopen dagen, aangezien ze een stijgende lijn zien in de veiligheid tijdens het nachtleven van Amsterdam. Horecaondernemers zijn het hier echter niet mee eens. "Er gebeurt nog erg veel tijdens zo'n nacht, maar de politie wordt niet voor alles gealarmeerd", zegt een anonieme horecaondernemer. Erasmus verwacht medische toerist ROTTERDAM - Het Erasmus MC in Rotterdam verwacht de komende jaren een toename in het aantal medische toeristen uit Amerika en Europa. Vooral uit Amerika zullen tientalen Amerikaanse patiënten komen voor een unieke dotterbehandeling met oplosbare stents. Het Rotterdamse ziekenhuis voert een ingreep uit voor verstopte kransslagaders die nauwelijks in Europa wordt uitgevoerd. Het ziekenhuis werkte vijf jaar aan de behandeling. Vorig jaar kon de eerste worden oplosbare stent geplaatst, sindsdien zijn er vierhonderd operaties uitgevoerd. In de VS zal het nog jaren duren voordat oplosbare stents zijn toegestaan. Elders in Europa ontbreekt vaak de benodigde ervaring waardoor ook veel medische toeristen uit Europese landen in het Erasmus MC worden verwacht. Boek nu uw 2014 cruise en profiteer van deze voordelen: EXPLORE4 •Gratis Signature-drankenpakket •Gratis diner in een specialiteitenrestaurant •Verlaagd tarief voor de 3e/ 4e gast •Flexibel boeken: kosteloos wijzigen tot 90 dagen vóór vertrek Deze bijzondere aanbiedingen zijn slechts het begin van een uitzonderlijke cruise-ervaring. Ruime, middelgrote schepen vervoeren u naar ‘s werelds meest begeerde bestemmingen. Onderweg geniet u van de beste gerechten bereid door gerenommeerde chefs, terwijl de gracieuze bemanning een uitstekende service levert. Verder zijn er uitgebreide dagelijkse activiteiten en verwennerijen te ontdekken, of kan er simpelweg worden genoten van het comfort van een goed ingerichte hut. Terim: ’We geven alles’ ISTANBUL - De drie overwinningen op rij zonder tegendoelpunten geven de Turkse bondscoach Fatih Terim vertrouwen voor de wedstrijd tegen Nederland. De Turken moeten winnen om aanspraak te maken op plaats twee, die recht kan geven op een plaats in de play-offs voor een WK-ticket. "Aan de andere kant is Holland een van de sterkste voetballanden van de wereld en hebben ze de beschikking over wereldklassespelers als Robin van Persie, Arjen Robben en Wesley Sneijder.” En dat is volgens Terim heel iets anders dan de tegenstanders tot dusver zoals Andorra (5-0), Roemenië (2-0) en Estland (2-0). De voormalige trainer van Galatasaray kwam aan het begin van dit seizoen voor de derde keer aan het roer als bondscoach van Turkije. Vanuit een kansloze positie heeft hij Brazilië 2014 weer in zicht gekregen met Turkije. "We gaan er alles aan doen om deze wedstrijd te winnen, maar vergeet niet dat Nederland de tegenstander is.” Bewerkt: 15 oktober 2013 door Visser23 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 15 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2013 De 1e Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 15 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2013 De laatste; ik ben zelf enorm voetbalfan en ik ga vanavond natuurlijk kijken, gewoon omdat het iets met voetbal is dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 15 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2013 De eerste: vreemd nieuwtje.. Het zou me sneller aantrekken dan over een artikel over het Leeuwarden Uitgaansleven.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 15 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2013 Ben je weer met een onderzoekje bezig? Ik kies voor de laatste. Bij de eerste denk ik "mafkees", en scroll ik gauw verder. Bij de tweede haak ik af na de eerste zin, het interesseert mij niet als Utrechter zijnde. Voor de derde geldt eigenlijk hetzelfde en denk ik "Hebben mijn collega's even geluk zeg". De vierde vind ik wel interessant, maar meer niet. Bij de vijfde scroll ik al door na de titel, cruisen is niet mijn ding. De laatste tenslotte trekt mij als voetbalfan het meest; ik hoop dat ik wat van de wedstrijd kan zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 15 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2013 Haha, is inderdaad een kort onderzoekje. Ik heb een interview gedaan met een hoofdredacteur van een krant. Daaruit is een kort onderzoekje ontstaan. Bedankt voor de reacties en uitleg! Ik hoop op meer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 15 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2013 (bewerkt) De eerste, dicht bij huis en zit een mysterieus tintje aan, want je weet haast niets. Voetbal etc. doen mij ook niet zo veel, dus dan is de keus snel gemaakt O ja, in de pol staat 'Al drie nachten niks gebeurd tijdens uitgaansleven Amsterdam', maar het artikel heet 'Al drie nachten niks gebeurd tijdens uitgaansleven Leeuwarden', en het artikel gaat verder ook over Ljouwert Bewerkt: 15 oktober 2013 door _Night-Men_ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 15 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2013 De eerste, dicht bij huis en zit een mysterieus tintje aan, want je weet haast niets. Voetbal etc. doen mij ook niet zo veel, dus dan is de keus snel gemaakt O ja, in de pol staat 'Al drie nachten niks gebeurd tijdens uitgaansleven Amsterdam', maar het artikel heet 'Al drie nachten niks gebeurd tijdens uitgaansleven Leeuwarden', en het artikel gaat verder ook over Ljouwert How, foutje, bedankt.. Haha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.