Jump to content

wie wil me helpen een auto te maken ik heb bluep..

Recommended Posts

Geplaatst:

Wie wil mij helpen met een auto te maken ik heb 3ds max 7 en een blauprint maar ik kan er egt niets van :(

Al Vast bedankt voor de gene die me wil helpen...

Geplaatst:

Je moet je eerst gewoon leren modellen voordat je aan moeilijke dingen gaat beginnen, dus bijvoorbeeld maak je eerst een huis.

Geplaatst: (bewerkt)

en wat als ik dat nu al 100keer heb gelezen en het nooit lukt :o

zoals dat heuvelig landschap nu dat probeer ik ik kom bij create en dan staat die geometry er niet eens bij bij mij <_< <_< :(:(

Bewerkt: door meetlat
Geplaatst:

Nu leg ik je eventjes iets uit over modding:

-Modding vereist veel tijd om het te kunnen leren

-Modding vereist dat je die tijd aan modding wilt besteden

(Belangrijkste:)

-Modding vereist dat je zelf bereid bent dingen uit te zoeken en niet alles in een tutorial wilt aantreffen.

Dus je moet gewoon veel proberen, dan lukt heel veel....en je leert nieuwe functies kennen.

Geplaatst:

euh ik kan wel modden maar niet egt geweldig (mappen en txd'en) maar ik wil nu zoon objeckten en auto' enoz leren maken maar ik heb al veel toturials gelezen over 3ds max zoals met die kubus maar het lukt me niet :(:( ik doe egt alles ecackt hetzelfde en tovh lukt het niet...

Geplaatst:

Tja, dat had ik ook, maar neem eens rustig tijd, om die tutorial te lezen, dan lukt ut wel hoor

Geplaatst:

ik neem men tijdt mor ik heb veel dingens die je nodig hebt niet zoals met dat heuvelig landschap dat ik zij :(

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...