heylen2 Geplaatst: 15 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2013 hoi iedereen , Gta gaat redelijk vlot bij mij Ik zit in een Crew (foutje gedrukt en hups) kan ik deze crew verlaten? de vraag kan ik mijn persoonlijke wagen veranderen? Groetjes Reageren
Venzio Geplaatst: 15 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2013 Je kunt bijvoorbeeld via de socialclub, hier te vinden, gewoon op 'Leave crew' drukken. Dan een antwoord op je tweede vraag, als ik het goed begrijp heb je één auto en die wil je veranderen? Dan kun je gewoon een andere auto pakken en daar een tracker inzetten. Reageren
heylen2 Geplaatst: 15 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2013 easy dus sorry kan ik kieze welke auto (gestolen auto ofz niet) Bedankt op voorhand Grts Reageren
Venzio Geplaatst: 15 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2013 (bewerkt) easy dus sorry kan ik kieze welke auto (gestolen auto ofz niet) Bedankt op voorhand Grts Ja, je kunt op straat gewoon een auto pakken die je leuk lijkt maar het mag niet een te dure auto zijn want daarmee kan je niet in Los Santos Customs, die moet je kopen dus. Bewerkt: 15 oktober 2013 door Venzio Reageren
heylen2 Geplaatst: 15 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2013 ok thx nog 1 vraagje ik moet smart clothes aandoen voor opdracht lester.. nette broek en hemd aan maar nog niet goed :s Reageren
Venzio Geplaatst: 15 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2013 ok thx nog 1 vraagje ik moet smart clothes aandoen voor opdracht lester.. nette broek en hemd aan maar nog niet goed :s Is dit voor GTA: Online of voor de singleplayer? Reageren
heylen2 Geplaatst: 15 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2013 single player te weinig volk online om opdrachten te doen online Reageren
Venzio Geplaatst: 15 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2013 single player te weinig volk online om opdrachten te doen online Ik geloof dat er nog een net pak in je klerenkast hangt (die van Michael). Probeer daar eens in te kijken? Ik geloof dat hij bij 'Full Suits' zit. Reageren
heylen2 Geplaatst: 15 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2013 ok , kwist ni da je in andere spelers hun kleerkast kon Reageren
Venzio Geplaatst: 15 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2013 ok , kwist ni da je in andere spelers hun kleerkast kon Dat kan ook niet geloof ik, dat is toch een missie met Michael? In zijn eigen kast hangt er een pak. Reageren
heylen2 Geplaatst: 15 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2013 oeps ja al die namen heel hard merci als ik is iets kan doen... heylen2 Reageren
heylen2 Geplaatst: 15 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2013 michaels huis sta ni op kaart enkel lester Reageren
Venzio Geplaatst: 15 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2013 Ik geloof dat Michael's huis hier ongeveer is: Klik hier voor de SnapMap Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.