xcvbbvcx Geplaatst: 15 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2013 Hi, ben level 15 en kreeg al een paar keer een bericht dat ik op de map moet uitkijken naar "for sale signs". Ik zoek me een ongeluk maar zie deze signs niet. Nu is mijn vraag hoe dit eruit zou moeten zien en wanneer ik deze zou moeten kunnen zien? Alvast bedankt. Reageren
Venzio Geplaatst: 15 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2013 Op de mini(en normale map) bevinden zich huis/garage kroontjes (wit) en dat zijn properties die te koop zijn. Wil je niet al die huizen zelf zoeken, dan kun je beter even via je telefoon > browser > money and services (?) > real estate website gaan, daar vind je alle properties die koopbaar zijn. Reageren
.Timothy Geplaatst: 15 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2013 money and services (?) Correct, om precies te zijn heet het bedrijf Dynasty 8 Real Estate Reageren
xcvbbvcx Geplaatst: 15 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2013 Bedankt voor de snelle reacties. Via de telefoon kan ik de properties nu zien maar op de grote map niet. Maar euh, ik zal nog even door sparen voor een appartement, Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.