Jump to content

mermaids in Gta V ?


the-multiverse

Recommended Posts

nou het is een beetje een raar verhaal. maar wanneer je naar de eilanden helemaal boven op de map gaat. en op een van de eilanden gaat wachten ga je een soort van gezang horen. op de eerste instantie zal je het niet snel herkennen maar na wat goed luisteren hoor je zeker gezang. wat mij doet denken aan zeemeerminnen.


als nog een paar spelers kunnen gaan uitzoeken wat dit is. zal ik zeer blij zijn en schrijf AUB hier onder als je er bent geweest en wat je denkt.

>>> Door .Timothy: Berichten samengevoegd, gebruik de Bewerken-knop om een eerder bericht aan te passen.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Eerder Sirens, vrouwen met visstaarten die mannen betoverden door te zingen, en ze te verdrinken.

Pirates of the Carribien (Ik schrijf het zeker verkeerd :$).. Laatste deel, ik ken hem :7

Bewerkt: door Extreem
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vermoed ook dat het sirenes zijn. Ik ben er niet helemaal zeker van, maar ik denk dat de 'mythe' komt van het Vikingenvolk. De sirenes zouden bij het zingen de kapitein van het schip hypnotiseren, om zo het schip te doen zinken lf te beroven. Maar daar ben ik niet 100% zeker van

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...