Jump to content

Ammu-Nation

Nightstalker

Recommended Posts

ik weet het niet zeker mensen misschien heb ik Ammu Nation shooting range al gehaald(misschien weet iemand waar dit staat bij stats)

ik had namelijk in een 100% faq gelezen dat je vier ammunation shooting ranges moet halen(Los Santos,Palamino Creek,San Fierro,Las Venturas)

ik heb ze allemaal gedaan maar nog steeds geen 100%:S(zit op 99.47%)

ik zou graag willen weten hoe dit zit en of je dus maar 1 shooting range gedaan te hebben of 4 ofzo please help me ik wil 100% halen!!!!!!!!!!!!!!

Delen op andere websites

hey synchro daar staan geen shooting ranges maar schools en ik weet dus egt niet wat ik nu nog moet doen heb 99.47% en heb die 100% checklist gecheckt en hij klopt ook nie eens want je hoeft burglar niet te doen ik zal em wel uitprinte en alles checke ik heb hem trouwens op de xbox dus ik weet niet of er daar wat anders is(zal vast niet)

in ieder geval thx voor jullie reacties

Delen op andere websites

Maar hoeveel% moet je juist hebben voor die gebieden voor 100%,want ik heb die glitch gedaan van vliegen in linker-onderhoek en nu heb ik nog maar 75% en heel red county ziet paars,maar ik kan het niet veroveren.

Delen op andere websites

Maar hoeveel% moet je juist hebben voor die gebieden voor 100%,want ik heb die glitch gedaan van vliegen in linker-onderhoek en nu heb ik nog maar 75% en heel red county ziet paars,maar ik kan het niet veroveren.

Die gebieden veroveren moet je niet doen voor 100%.

Zoals big smoke al zei.

Delen op andere websites

hey synchro daar staan geen shooting ranges maar schools en ik weet dus egt niet wat ik nu nog moet doen

De Shooting Range moet je 1 keer halen in een willekeurige Ammu-Nation. Je moet 4 wapens afwerken in telkens 3 stages. Het pistool, de uzi, de shotgun en de ak-47 moet je allemaal gebruikt hebben om 3 maal te winnen. Dus kortom, je moet 1 keertje dit lijstje afgewerkt hebben:

1. Pistool op stilstaand doel individueel

2. Pistool op naderend doel individueel

3. Pistool op bewegend doel gezamelijk

4. Uzi op stilstaand doel individueel

5. Uzi op naderend doel individueel

6. Uzi op bewegend doel gezamelijk

7. Shotgun op stilstaand doel individueel

8. Shotgun op naderend doel individueel

9. Shotgun op bewegend doel gezamelijk

10. AK-47 op stilstaand doel individueel

11. AK-47 op naderend doel individueel

12. AK-47 op bewegend doel gezamelijk

Dit moet allemaal in 1 keer achter elkaar behaalt worden. Wanneer het je gelukt is hoor je het "victorie"-muziekje en zie je in het scherm "Shooting Range passed". Dan kun je dat aankruisen op je lijstje van 100%.

De scholen zijn de gyms waar je in alle 3 de scholen de vechtmeester 1 keer moet verslaan om de vechtstijlen te leren.

Maar hoeveel% moet je juist hebben voor die gebieden voor 100%

Voor de 100% is het aantal gebieden dat je hebt niet van belang.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...