tomv12345 Geplaatst: 15 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2013 (bewerkt) Beste moderators Ik heb op dit moment veel vrije tijd en ben gek op gta 5 misschien is er een mogelijkheid dat ik een bijdrage kan leveren aan wikigta of hebben jullie mensen genoeg. Graag hoop ik hier meer over te horen (gewijzigd) Groetjes Tom Valk Bewerkt: 16 oktober 2013 door tomv12345 Reageren
Visser23 Geplaatst: 15 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2013 WikiGTA-medewerkers worden niet op aanvraag aangenomen, dit gaat op een andere manier. Crewleden zorgen voor voldoende WikiGTA-medewerkers, en daarnaast zorgen ze voor goede medewerkers. Mensen die "Graag hoob ik hier meer over te horen" wel goed schrijven, bijvoorbeeld. Reageren
Dotz Geplaatst: 16 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2013 (bewerkt) Ironisch genoeg staan er zelfs taalfouten in het topic dat uitleg geeft over het inzendingen- en aannamebeleid .. Hoewel ik zelf niet denk dat TS daar al heeft gekeken had hij, wanneer hij er wel zou hebben gekeken, wél de indruk kunnen krijgen dat wikigta het zelf ook niet zo nauw neemt met grammatica en zinsbouw.. Bewerkt: 16 oktober 2013 door Dotz Reageren
tomv12345 Geplaatst: 16 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2013 Sorry. Ik was veel te gehaast. Normaal gesproken let ik wel op de grammatica en zo Reageren
Venzio Geplaatst: 16 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2013 (bewerkt) Zoals de andere al melden is er een inzendingen- en aannamebeleid, je kunt het best even dit topic doorlezen. Bewerkt: 16 oktober 2013 door Venzio Reageren
tomv12345 Geplaatst: 16 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2013 Zoals de andere al melden is er een inzendingen- en aannamebeleid, je kunt het best even dit topic doorlezen. Dit heb ik gedaan en daardoor weet ik wat me te wachten staat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.