.Sharingan Geplaatst: 16 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2013 Ohai iedereen, Sinds een dikke week heb ik een lekker klein knus apartementje in Los Santos met een garage van 6 slots erbij inbegrepen. Vandaag had ik vrij snel 40k bij elkaar en besloot een extra garage te kopen. Had er 1 uitgezocht via de real estate site. Maar ik kan een losse garage niet aanschaffen, omdat ik al een pand heb. Maar nu vraag ik me af hoe ik zo'n garage kan kopen, want ten eerste is er een achievement als je een apartement, garage en verzekerde auto hebt. En ten tweede zou het wel erg ghey zijn als je niet eens losse garage's erbij kan kopen. (dat je niet meer als 1 apartement kan bezitten vind ik ook een beetje ghey, maar tegelijkertijd weer niet.) Heeft iemand dit zelfde probleem? Hoort dit in de game of moet het nog enabled worden door Rockstar? Iemand die mij info kan geven? Cheers Reageren
Venzio Geplaatst: 16 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2013 Ohai iedereen, Sinds een dikke week heb ik een lekker klein knus apartementje in Los Santos met een garage van 6 slots erbij inbegrepen. Vandaag had ik vrij snel 40k bij elkaar en besloot een extra garage te kopen. Had er 1 uitgezocht via de real estate site. Maar ik kan een losse garage niet aanschaffen, omdat ik al een pand heb. Maar nu vraag ik me af hoe ik zo'n garage kan kopen, want ten eerste is er een achievement als je een apartement, garage en verzekerde auto hebt. En ten tweede zou het wel erg ghey zijn als je niet eens losse garage's erbij kan kopen. (dat je niet meer als 1 apartement kan bezitten vind ik ook een beetje ghey, maar tegelijkertijd weer niet.) Heeft iemand dit zelfde probleem? Hoort dit in de game of moet het nog enabled worden door Rockstar? Iemand die mij info kan geven? Cheers Het is nog niet mogelijk om twee verschillende properties te kopen, ik ga er wel vanuit dat dit nog komt. Reageren
ZeroJens Geplaatst: 16 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2013 Zoals de hangaars voor vliegtuigen moeten ook nog komen. Waarschijnlijk zal dit dan gelijk worden geunlockt omdat je toch ook een garage voor vliegtuigen en auto's te gelijk zou moeten kunnen hebben. Reageren
Venzio Geplaatst: 17 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2013 Zoals de hangaars voor vliegtuigen moeten ook nog komen. Waarschijnlijk zal dit dan gelijk worden geunlockt omdat je toch ook een garage voor vliegtuigen en auto's te gelijk zou moeten kunnen hebben. Ik hoorde iets over een drop off of ophaalpunt als je een vliegtuig koopt? Iets als met de zeppelin? Weet iemand hier iets meer over? Reageren
Joriz Geplaatst: 17 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2013 Post het anders hier als idee dat je meerdere properties kan hebben: http://www.gtaforum.nl/topic/128569-wat-mis-jij-in-gta-online/ Reageren
Kloep Geplaatst: 17 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2013 Ik hoorde iets over een drop off of ophaalpunt als je een vliegtuig koopt? Iets als met de zeppelin? Weet iemand hier iets meer over?Ik weet wel hoe het nu is (tenminste, met een auto die je niet kan opslaan). Je moet Pegasus bellen, 1000 dollar betalen en dan kan je het ophalen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.