Kaitjee98 Geplaatst: 16 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2013 Hallo allemaal, Ik heb gehoord dat als je gaat 'verhuizen' dat je de helft van je geld terug krijgt. Maar als je een nieuw huis hebt staan je oude auto's dan nog wel in de garage? Reageren
dionkoffie Geplaatst: 16 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2013 (bewerkt) ja, je autos die je in de oude garage had worden overgezrt naar de nieuwe garage. tenzij je verhuist naar een kleinere garage maar ik denk dat niemand dat gaat doen Bewerkt: 16 oktober 2013 door dionkoffie Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 16 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2013 Bedankt voor het antwoord! Veel speelplezier Reageren
Venzio Geplaatst: 17 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2013 Ik had zelf wel een probleempje; ik ging van een garage met 2 auto's erin naar een huis met een 6 car garage en mijn voertuigen zijn niet overgezet, mocht je een dure auto hebben haal die dan even de garage uit zodat je zeker weet dat je hem niet verliest. Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 17 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2013 Ik had zelf wel een probleempje; ik ging van een garage met 2 auto's erin naar een huis met een 6 car garage en mijn voertuigen zijn niet overgezet, mocht je een dure auto hebben haal die dan even de garage uit zodat je zeker weet dat je hem niet verliest. Ouch.. dat is dan behoorlijk balen. goed dat ik dit weet, dan ga ik een ander huiskopen als ik in de Sabre zit. Ik raak namelijk liever mijn Buffel kwijt (ondanks het aantal upgrades) Reageren
Venzio Geplaatst: 17 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2013 Ik had zelf wel een probleempje; ik ging van een garage met 2 auto's erin naar een huis met een 6 car garage en mijn voertuigen zijn niet overgezet, mocht je een dure auto hebben haal die dan even de garage uit zodat je zeker weet dat je hem niet verliest. Ouch.. dat is dan behoorlijk balen. goed dat ik dit weet, dan ga ik een ander huiskopen als ik in de Sabre zit. Ik raak namelijk liever mijn Buffel kwijt (ondanks het aantal upgrades) Ik zeg niet dat het bij iedereen zo het geval is, maar better safe than sorry. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.