Jump to content

Verhuizen

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Ik heb gehoord dat als je gaat 'verhuizen' dat je de helft van je geld terug krijgt. Maar als je een nieuw huis hebt staan je oude auto's dan nog wel in de garage?

Geplaatst: (bewerkt)

ja, je autos die je in de oude garage had worden overgezrt naar de nieuwe garage. tenzij je verhuist naar een kleinere garage maar ik denk dat niemand dat gaat doen :puh:

Bewerkt: door dionkoffie
Geplaatst:

Ik had zelf wel een probleempje; ik ging van een garage met 2 auto's erin naar een huis met een 6 car garage en mijn voertuigen zijn niet overgezet, mocht je een dure auto hebben haal die dan even de garage uit zodat je zeker weet dat je hem niet verliest.

Geplaatst:

Ik had zelf wel een probleempje; ik ging van een garage met 2 auto's erin naar een huis met een 6 car garage en mijn voertuigen zijn niet overgezet, mocht je een dure auto hebben haal die dan even de garage uit zodat je zeker weet dat je hem niet verliest.

Ouch.. dat is dan behoorlijk balen. goed dat ik dit weet, dan ga ik een ander huiskopen als ik in de Sabre zit.

Ik raak namelijk liever mijn Buffel kwijt :D (ondanks het aantal upgrades)

Geplaatst:

Ouch.. dat is dan behoorlijk balen. goed dat ik dit weet, dan ga ik een ander huiskopen als ik in de Sabre zit.

Ik raak namelijk liever mijn Buffel kwijt :D (ondanks het aantal upgrades)

Ik zeg niet dat het bij iedereen zo het geval is, maar better safe than sorry.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...