Coolioo Geplaatst: 16 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2013 Hoi, Weet iemand waarom ik steeds gekickt word door andere spelers? Ik schiet niet op ze ofso, ook al ben ik helemaal achteraf van mensen vandaan word ik nog gekickt? Ik krijg dan ineens de melding dat andere spelers mij gekickt hebben.... Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 16 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2013 Omdat ze jou blijkbaar niet zo lief vinden Reageren
Techhuis Geplaatst: 16 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2013 Of er moet iemand bij....een vriend van iemand dan kunnen ze je ook kicken heb het gister 1 x gehad ook zonder reden.Heel veel sukkels online die bv 1 punt voor mn winnende match met tennis gaan stoppen omdat ze gaan verliezen.....trrrrrrrrrrrrrr Reageren
Variano Geplaatst: 16 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2013 Of er moet iemand bij....een vriend van iemand dan kunnen ze je ook kicken heb het gister 1 x gehad ook zonder reden.Heel veel sukkels online die bv 1 punt voor mn winnende match met tennis gaan stoppen omdat ze gaan verliezen.....trrrrrrrrrrrrrr Of er moet iemand bij....een vriend van iemand dan kunnen ze je ook kicken heb het gister 1 x gehad ook zonder reden.Heel veel sukkels online die bv 1 punt voor mn winnende match met tennis gaan stoppen omdat ze gaan verliezen.....trrrrrrrrrrrrrr heb ik ook al voor gehad stond 4 0 voor en was hij weg Reageren
motorrijder3 Geplaatst: 17 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2013 Of er moet iemand bij....een vriend van iemand dan kunnen ze je ook kicken heb het gister 1 x gehad ook zonder reden.Heel veel sukkels online die bv 1 punt voor mn winnende match met tennis gaan stoppen omdat ze gaan verliezen.....trrrrrrrrrrrrrr Maar heb je dan niet automatische gewonnen ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.