Jump to content

Online problemen?


Klaasjr87

Recommended Posts

Goedenavond, volgens mij heb ik een probleem. Als ik GTA online speel kom ik nauwelijks andere online mensen tegen in mijn 'game' zeg maar. Heel af en toe eentje. Als ik missies probeer te joinen host ik ze altijd zelf lijkt wel. Er komen ook nauwelijks tot geen mensen mijn missie joinen. Ik had eerst ook problemen met 'cloud servers unavailable' vervolgens heb ik die dsn nummers veranderd en kon ik dus online. Maar ik kom gewoon bijna geen mensen tegen. Wie weet hoe ik dit kan oplossen? Bij voorbaat bedankt!!! Gr. Klaas

Link to comment
Delen op andere websites

Dit ligt niet aan jou, maar gewoon aan de interesse van anderen. Want ik heb zelf ook gemerkt dat als je een missie wilt hosten er bijna nooit iemand joint. Maar wanneer ik ervoor kies zelf een missie te joinen, dan is het weer geen probleem. Heb trouwens nog maar weinig meegemaakt dat als ik een sessie joinde (zoals jij dus een 'game' noemt) er weinig mensen waren. Wel vaak dat er na een half uurtje tot een uur nog maar vijf mensen aanwezig zijn, maar als ik dan een nieuwe sessie start dan zijn er ineens weer meer dan tien mensen.

Mocht je een sessie joinen met weinig mensen, dan zou ik gewoon een andere doen (mits je natuurlijk met veel mensen wilt zijn). Zelfde geldt voor missies, maar in dat geval zou ik dan ook aangeven dat je zelf niet de host wilt zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ook als ik missies 'join' ben ik alsnog zelf de host. Kan je dat uitzetten? Wachten op andere spelers duurt echt te lang, maar het kan niet anders lijkt wel. Ook in mijn sessie begin ik altijd in mijn eentje, en komt er bijna nooit iemand bij. Is het niet mogelijk om in een vrij drukke sessie te starten? Of in een missie/race waar ze er nog maar een paar nodig hebben? Ik hoor het graag. Gr. Klaas

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...