Jump to content
Joriz

Stem op GTAV voor game van het jaar!

gallery_1_5_30856.jpg

Grand Theft Auto V is voor de Golden Joysticks Awards genomineerd in de Game of The Year categorie. Wij mogen stemmen tot zondag 20 oktober. Natuurlijk zijn er ook andere categorieeen waar je nog op kan stemmen, maar we kunnen er dus wel voor zorgen dat Grand Theft Auto V die gouden Joystick wint. De uitslag zal op 25 oktober live worden uitgezonden via goldenjoystick.com. Mocht je trouwens vinden dat een andere game beter is vergeet dan niet te reageren en uit te leggen waarom jij niet op GTA5 stemt.

Bron: Rockstar Games

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Pfff. Lastige keuzes:

Gta v, blacklist, borderlands 2, far cry 3, walking dead, last of us, bioshock infinit, dishonored.

Ik ga toch maar voor borderlands 2. Gta v is echt goed, maar de hiervoor genoemde vind ik toch

Beter.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Tomb Raider heeft mijn stem gekregen als Game Of The Year. Alhoewel ik GTA V nu veel langer heb gespeeld, bleef ik na het voltooien van de storyline van Tomb Raider echt achter met een "wauw, dat was het dan..."-gevoel.

Ik vind GTA V en Tomb Raider overigens allebei Game Of The Year-waardig. Maar helaas mag je maar één stem weggeven en omdat waarschijnlijk minder gamers Tomb Raider gespeeld hebben en daardoor niet weten wat voor een prachtige game het was, gaat mijn stem toch daar naar toe. :)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ook maar op GTA V gestemd. Zou persoonlijk moeten gaan voor FIFA 13 aangezien ik die echt heel veel gespeeld heb, maar goed, die is er niet bij en het zou wat onlogisch zijn dat die gaat winnen tegen GTA V :7

Het zou al onlogisch zijn als fifa 13 alleen al in het lijstje stond. Ik heb wel op GTA V gestemd, puur omdat het zowat de enige game is wat ik heb gespeeld van die lijst. En de games die ik er wel van heb gespeeld vind ik geen kans maken vs GTA V.

Overigens heb ik bij Youtube gamer Francis gestemd. Ik ben al een tijdje op hem geabboneerd en ik ben eigenlijk aan het wachten tot hij een hartaanval o.i.d krijgt :V

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik zou het schandalig vinden als GTA V niet wint. Zowel de kwaliteit van het spel zelf als de marketing er omheen loopt ontzettend voor op elke concurrent. Dan kan wellicht een verhaal iets minder leuk zijn (kan ik me niet voorstellen, je hebt immers 3 verhalen, maar ieder zijn mening :puh:), maar nog kan je relatief objectief stellen dat dit spel de grenzen van alle spellen verlegt.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...