cj lover Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 wat moet ik doen in het eerste landje bij telefoon missie 2 :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 (bewerkt) Kijk in de Walktrough zou ik zeggen . Bewerkt: 16 juli 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj lover Geplaatst: 16 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Kijk in de Walktrough zou ik zeggen . kweet niet hoe de missie noemt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Ga eens naar die link dan zie je het vanzelf. http://vicecity.gtagames.nl/index.php?sect...inhoud=STS_ASS2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Roy- Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 zeg dan wat je moet doen dan weet ik misschien de missie wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 nou dit moet je doen om de missie te halen Deze telefoonmissie zal beginnen bij een “telefooncel” vlakbij de juwelier in Vice Point. Je moet een vrouw die de juwelierszaak in Vice Point spoedig zal verlaten doodmaken, maar je mag geen wapens gebruiken. Het is de bedoeling om het een verkeersongeluk te laten lijken zodat er geen uitgebreid onderzoek ingesteld zal worden. Neem een stevige, snelle auto en ga haar achterna. Ze heeft geen enkel patroon in het rijden, dat kan je dus ook niet uit je hoofd leren. Bots vaak genoeg tegen haar aan, je kunt beter in één keer een keiharde klap geven dan telkens gaan bumperkleven. Als haar auto eenmaal in brand vliegt moet je zo snel mogelijk weg zien te komen. Als haar auto dan eenmaal ontploft is heb je de missie gehaald. Trek van haar geschreeuw om hulp niks aan, er zal niemand op komen dagen om te helpen. Zoals Mr. Black zei ging het hier om een “niet-Vice-City-er”. nou blij? :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 We weten de missie al: Waste the wife. Probeer beter het topic te lezen next time. Gebruik geen geweren anders failed en rij schuin tegen het achterste van haar auto dan raakt ze heel uit balans. En niet zachtjes ertegen leunen zoals velen doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 Je moet er gewoon op los beuken gewoon zoo hard als je kan op vlammen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.