Jump to content

T2 referentie.


Michael

Recommended Posts

Ik zat wat online te spelen met BoerDave, en toen vond ik de tekst 'T2'. Natuurlijk het merk, Take Two Interactive.

0_0.jpg

De EasterEgg kan je vinden op de FBI Toren, je zal hem twee keer kunnen zien op de muren, en hier BoerDave op de foto.. :D

Bewerkt: door Extreem
Link to comment
Delen op andere websites

Nou, Easter Egg... hoewel, je kunt het er natuurlijk wel direct inzien. Take 2 is inderdaad het bedrijf waaronder Rcokstar zetelt, dus een verwijzing is zeker niet uitgesloten. Is gewoon een nogal simpel gegeven om in de game te steken zo. (Ik bedoel voornamelijk dat het niet zeker is of dit bewust als EE in de game zit)

Link to comment
Delen op andere websites

Tunnel in Mount Chiliad

There is a tunnel

through the mountain the Altruists reside on as you drive towards the Altruists. This contains two doors that say T01 and T02. These doors are standard textures/objects that seem to appear in all tunnels and have no significance. The keypads reported on the doors that spark when shot react the same as any type of electrical equipment in the game. These numbers match with T1 and T2 on the FIB and IAA building rooftops, but no further link has been established.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, Easter Egg... hoewel, je kunt het er natuurlijk wel direct inzien. Take 2 is inderdaad het bedrijf waaronder Rcokstar zetelt, dus een verwijzing is zeker niet uitgesloten. Is gewoon een nogal simpel gegeven om in de game te steken zo. (Ik bedoel voornamelijk dat het niet zeker is of dit bewust als EE in de game zit)

''Simpel'' is het wel, maar ik denk persoonlijk dat deze letter-cijfercombinatie bewust gekozen is.

Het is wel leuk dat R* niet alleen verwijzingen naar games en films heeft gedaan! maar ook naar hun zelf.

R* is niet Take Two.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...