Michael Geplaatst: 17 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2013 (bewerkt) Ik zat wat online te spelen met BoerDave, en toen vond ik de tekst 'T2'. Natuurlijk het merk, Take Two Interactive. De EasterEgg kan je vinden op de FBI Toren, je zal hem twee keer kunnen zien op de muren, en hier BoerDave op de foto.. Bewerkt: 17 oktober 2013 door Extreem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 17 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2013 Nou, Easter Egg... hoewel, je kunt het er natuurlijk wel direct inzien. Take 2 is inderdaad het bedrijf waaronder Rcokstar zetelt, dus een verwijzing is zeker niet uitgesloten. Is gewoon een nogal simpel gegeven om in de game te steken zo. (Ik bedoel voornamelijk dat het niet zeker is of dit bewust als EE in de game zit) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 17 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2013 Het is wel leuk dat R* niet alleen verwijzingen naar games en films heeft gedaan! maar ook naar hun zelf. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
T2own-Gamer Geplaatst: 17 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2013 Tunnel in Mount Chiliad There is a tunnel through the mountain the Altruists reside on as you drive towards the Altruists. This contains two doors that say T01 and T02. These doors are standard textures/objects that seem to appear in all tunnels and have no significance. The keypads reported on the doors that spark when shot react the same as any type of electrical equipment in the game. These numbers match with T1 and T2 on the FIB and IAA building rooftops, but no further link has been established. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2013 Nou, Easter Egg... hoewel, je kunt het er natuurlijk wel direct inzien. Take 2 is inderdaad het bedrijf waaronder Rcokstar zetelt, dus een verwijzing is zeker niet uitgesloten. Is gewoon een nogal simpel gegeven om in de game te steken zo. (Ik bedoel voornamelijk dat het niet zeker is of dit bewust als EE in de game zit) ''Simpel'' is het wel, maar ik denk persoonlijk dat deze letter-cijfercombinatie bewust gekozen is. Het is wel leuk dat R* niet alleen verwijzingen naar games en films heeft gedaan! maar ook naar hun zelf. R* is niet Take Two. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2013 In de luchtvaart staat de T in T2 voor terminal 2. Aangezien er een heliplatform is hebben ze denk ik gewoon hun mapje aviation textures open getrokken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.