LecramB Geplaatst: 17 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2013 Ik zit vast. Na de tweede heist en de ontvoering van de Mexicaanse gangsterbaas zijn vrouw, moeten Trevor en Michael onderduiken. Wanneer komen ze weer boven water? Ik wacht (in gametime) al dagen en kan met Franklin niets meer doen. Alle sidemissies zijn al gedaan. Ik heb wel een groene M in beeld, maar zolang Michael niet terug is kan ik daar ook niets mee. Ik zit nu rond de 56% van het spel. Wie heeft er raad, ik wil graag verder met de verhaallijn?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jochems Geplaatst: 17 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2013 (bewerkt) Bij mij kwamen ze terug na een uurtje ongeveer. ** Real time. Bewerkt: 17 oktober 2013 door Jochems Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 17 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2013 Het is dan de bedoeling dat je missies doet met Trevor (en Michael), maar dit gedeelte van het spel draait vooral om Trevor. Daar zal die weer wat dingen in de omgeving van Blaine County doen, heb geen oranje letters op de kaart? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 17 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2013 Bij de groene M gebeurt dit: Franklin krijgt te horen dat Michael niet meer welkom in de stad is, en gaat daarna naar Michael en Trevor opzoek, wat weer missies oplevert Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LecramB Geplaatst: 17 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2013 Ik ben nual uren in real time met Franklin aan het ronddolen in Los Santos, maar Trevor en Michael komen niet terug Wordt dan waarschijnlijk opnieuw beginnen, want bij de groene M gebeurd er helemaal niets bij mij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 17 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2013 Switch eens naar Michael, of Trevor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
johanhummer Geplaatst: 17 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2013 Ik ben nual uren in real time met Franklin aan het ronddolen in Los Santos, maar Trevor en Michael komen niet terug Wordt dan waarschijnlijk opnieuw beginnen, want bij de groene M gebeurd er helemaal niets bij mij. waarom denk je dat de M groen is? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LecramB Geplaatst: 17 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2013 Ik kan niet switchen naar Michael en Trevor, bellen gaat ook niet, krijg de melding "Busy" Er staan bij Michaels huis twee M'en, een kleine blauwe waar ik de melding krijg "Come back later with Michael or Trevor" en een grotere groene en bij de groene gebeurd er helemaal niets. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ditmar154 Geplaatst: 17 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2013 Groen staat voor Franklin, Die M is dus een franklin missie. Doe de missie en zo krijg je dus weer nieuwe missies na een tijdej kun je verder met Micheal en Franklin. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigbossJesse Geplaatst: 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2013 Tja, inmiddels weet iedereen toch wel dat geel Trevor is, Micheal blauw, en Franklin groen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2013 Tja, inmiddels weet iedereen toch wel dat geel Trevor is, Micheal blauw, en Franklin groen? Blijkbaar niet. Bij mij duurde het ook even voordat ik het doorhad, ondanks de game het aangeeft bij de intro, ofja wanneer je van Franklin naar Michael kan switchen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LecramB Geplaatst: 18 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2013 Dat is dus het probleem. Ik kan met Franklin, bij de groene M, geen missie opstarten. Wie kent het probleem en heeft een oplossing???? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TryX Geplaatst: 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2013 Je geeft aan dat er twee M's zijn, dus ook twee van die "ga hier staan om de missie te starten" spots. Zoek de juiste. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LecramB Geplaatst: 18 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2013 Een groene M voor Franklin en een Blauwe voor Michael. Ik kan niet naar Michael switchen en zowel bij de groene als bij de blauwe M gebeurt er niks. Geen gele cirkels, geen bericht (bij blauw staat er "come back later with Michael or Trevor, maaik niet switchen). Dus ik zit echt vast en ben maar overnieuw begonnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Variano Geplaatst: 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2013 (bewerkt) probeer een taxi te nemen naar die M en direct de rit skippen , normaal gezien zet de taxi u af dan op de exacte mission plaats , skippen en niet de rit volledig uitdoen Bewerkt: 18 oktober 2013 door Variano Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.