Jump to content

Zit vast


LecramB

Recommended Posts

Ik zit vast. Na de tweede heist en de ontvoering van de Mexicaanse gangsterbaas zijn vrouw, moeten Trevor en Michael onderduiken. Wanneer komen ze weer boven water? Ik wacht (in gametime) al dagen en kan met Franklin niets meer doen. Alle sidemissies zijn al gedaan. Ik heb wel een groene M in beeld, maar zolang Michael niet terug is kan ik daar ook niets mee. Ik zit nu rond de 56% van het spel. Wie heeft er raad, ik wil graag verder met de verhaallijn??

Link to comment
Delen op andere websites

Het is dan de bedoeling dat je missies doet met Trevor (en Michael), maar dit gedeelte van het spel draait vooral om Trevor. Daar zal die weer wat dingen in de omgeving van Blaine County doen, heb geen oranje letters op de kaart?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nual uren in real time met Franklin aan het ronddolen in Los Santos, maar Trevor en Michael komen niet terug :cry: Wordt dan waarschijnlijk opnieuw beginnen, want bij de groene M gebeurd er helemaal niets bij mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nual uren in real time met Franklin aan het ronddolen in Los Santos, maar Trevor en Michael komen niet terug :cry: Wordt dan waarschijnlijk opnieuw beginnen, want bij de groene M gebeurd er helemaal niets bij mij.

waarom denk je dat de M groen is?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan niet switchen naar Michael en Trevor, bellen gaat ook niet, krijg de melding "Busy" Er staan bij Michaels huis twee M'en, een kleine blauwe waar ik de melding krijg "Come back later with Michael or Trevor" en een grotere groene en bij de groene gebeurd er helemaal niets.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, inmiddels weet iedereen toch wel dat geel Trevor is, Micheal blauw, en Franklin groen? :ch:

Blijkbaar niet. Bij mij duurde het ook even voordat ik het doorhad, ondanks de game het aangeeft bij de intro, ofja wanneer je van Franklin naar Michael kan switchen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een groene M voor Franklin en een Blauwe voor Michael. Ik kan niet naar Michael switchen en zowel bij de groene als bij de blauwe M gebeurt er niks. Geen gele cirkels, geen bericht (bij blauw staat er "come back later with Michael or Trevor, maaik niet switchen). Dus ik zit echt vast en ben maar overnieuw begonnen.

Link to comment
Delen op andere websites

probeer een taxi te nemen naar die M en direct de rit skippen , normaal gezien zet de taxi u af dan op de exacte mission plaats , skippen en niet de rit volledig uitdoen

Bewerkt: door Variano
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...