Jump to content

Auto's zijn sloom in online

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Ik vindt de auto's in online sloom

rijden. Hoe komt dat?

Alsof de auto niet door schakkelt,

ik hoor hem eigenlijk ook niet schakkelen.

Iemand die weet waarom?

Gr GTAKevin023

>>> Door Jesperkaj: Komt omdat het topic in het verkeerde forum staat. Verplaatst naar GTA: Online.<<<

Geplaatst:

Ik herken dit probleem niet hoor. Ze rijden prima (afhankelijk van welke auto je pakt natuurlijk)

Geplaatst:

Ik reed in een Ubermacht Oracle. Geen langzame wagen vindt ik, niet in Single Player bedoel ik. Maar als ik erin rij, en in andere auto's, in multiplayer dan rijd hij voor je gevoel niet harder dan 80 kilometer per uur.

Heb op google gezocht en daar zeiden ze dat het een bug was, dat meerdere mensen er last van had.

Ik had er gisteren ook geen last van, dus misschien komt het nog bij jou. Hoop het niet voor je, maar goed. Kan wel.

Geplaatst: (bewerkt)

Vind je dat ze sloom rijden in race mode of freeroam ? Want in Race is er een optie genaamd "Catchup". Als deze optie aan staat, rijdt iedereen die vóór jou rijdt, rijdt dan net iets sneller. Zodat mensen die falen en achterop liggen nog een kans maken op een overwinning. Vind het persoonlijk een vrij ghey optie, vooral omdat het automatisch aanstaat. Als je faalt faal je en dan zou je in mijn mening geen recht meer hebben op een hogere plek.

Freeroam kan ik niks over zeggen, want ik heb nergens last van.

Bewerkt: door .Whoopdidoo.
Geplaatst:

Vind je dat ze sloom rijden in race mode of freeroam ? Want in Race is er een optie genaamd "Catchup". Als deze optie aan staat, rijdt iedereen die vóór jou rijdt, rijdt dan net iets sneller. Zodat mensen die falen en achterop liggen nog een kans maken op een overwinning. Vind het persoonlijk een vrij ghey optie, vooral omdat het automatisch aanstaat. Als je faalt faal je en dan zou je in mijn mening geen recht meer hebben op een hogere plek.

Dan krijg je het weer dat iedereen op elkaar botst, eentje daar uit komt en die dan automatisch wint (dat botsen komt door verschillende oorzaken; lag, traffic, etc.). Het is vervellend als je een mooie voorsprong opbouwt en die dan zo kwijt bent en dat ze je gelijk voorbij gaan omdat ze in je slipstream kunnen rijden maar andersom zou jij er ook een voordeel meedoen.

Geplaatst: (bewerkt)

In freeroam rijden me auto's sloom. Hier linkie dat er meer mensen last van hebben. Staan ook tips bij dat ik

de update moet verwijderen, maar ik weet niet of dat wel een goed idee is. Ik denk zelf dat Rockstargames later

voor dit probleem een update heeft.

Het is alleen wel 2 weken oud, daarom vindt ik het klote dat ik het nog steeds heb. :(

Mis ik een update of zo? Xbox zegt niks over een nieuwe update. :(

http://www.gamefaqs.com/xbox360/634491-grand-theft-auto-v/answers?qid=358508

Bewerkt: door GTAKevin023
Geplaatst:

Dan krijg je het weer dat iedereen op elkaar botst, eentje daar uit komt en die dan automatisch wint (dat botsen komt door verschillende oorzaken; lag, traffic, etc.). Het is vervellend als je een mooie voorsprong opbouwt en die dan zo kwijt bent en dat ze je gelijk voorbij gaan omdat ze in je slipstream kunnen rijden maar andersom zou jij er ook een voordeel meedoen.

Moet je sportief rijden, maar dat kan 99.9% van de GTA:Online community niet, omdat ze anders niet kunnen winnen.

Geplaatst:

Verwijder ff de laatste update voor GTA online. Dan download ie hem weer opnieuw en rijden ze weer normaal.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...