Bartjex88 Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 Ik heb een skin gedownload waar cj Blank is maar ik weet niet met welk progje ik die erin kan zetten het zijn allemaal .txd bestanden Reageren
Big-Bear Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 Je hebt de IMG tool hierbij nodig, ik leg het je ff uit 1. Open de IMG tool, en gaan nu naar edit-> find-> typ hier de texture van de CJ skin 2. Als je deze heb gevonden, druk je met de rechtermuisknop op de texture, en klik je op replace, dan open je de nieuwe CJ texture, en heb je hem gereplaced 3. Nu ga je naar Commands-> Rebuild Archive 4. Nu open je je GTA SA, laad jeje game, of doe je new game, en als het goed is gegaan heb je een nieuwe skin Reageren
Loek Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 Bij mij zat bij die skin een ReadMe als je die leest kom je er wel uit Reageren
Bartjex88 Geplaatst: 17 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 ik snap daar niet veel van kan iemand anders die skin installe en die player.img doorsturen via msn of hier hosten Reageren
Big-Bear Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 Nou dat denk ik nie, het is helemaal niet moeilijk, anders moe je de orginele skin houwen Reageren
Trax Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 Download de IMG Tool Start de IMG Tool op Open Player.IMG Zoek de .txd op die je wilt vervangen (bv player_head.txd o.i.d) Klik die aan, en druk op Commands -> Extract Open een nieuwe map, GTASA Backups bijvoorbeeld, en extract je originele .txd daar Ga nu terug naar IMG Tool en druk op Commands -> Replace Zoek nu de gelijknamige, zojuist gedownloade .txd op, en klik die aan Herhaal dit proces bij al je gedownloade .txd's, en druk dan op Commands -> Rebuild Archive Nu zou het in San Andreas moeten werken Reageren
Big-Bear Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 (bewerkt) JA, bij se7en is het nog iets bter uit gelegd, het moet nu egt lukken, anders moet je het nie doen *Let op! Dit wordt gerekend tot postboosten aangezien deze post geen bijdrage levert aan het topic Bewerkt: 17 juli 2005 door Se7en Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.