ditmar154 Geplaatst: 17 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2013 Ik ben de afgelopen dagen bezig geweest met het verzamelen van alle spaceship parts in GTA V. Ik heb ze nu allemaal op 1tje na namelijk nummertje 8 volgens de Wikigta nummering. Dit is de gene die op de boog onder de brug ligt aan de westkant van de map. Weet iemand hoe deze makkelijk te pakken is want ik heb net een half uur lang lopen kutten met heli's maar het is net te krap daarvoor eigenlijk. Reageren
apelsapjes Geplaatst: 18 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2013 het wil wel met heli maar waar ligt de rest ? Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 19 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2013 Dat kun je vinden op Wiki GTA Reageren
Kratod Geplaatst: 5 december 2013 Rapport Geplaatst: 5 december 2013 Als je met Franklin gaat en je loopt met z'n hond kan je de hand de onderdelen laten zoeken. Heb het al 2 keer gedaan met de knoppen ''L2 en vervolgens R2'' in te drukken. Ga het zo voor de 3de keer proberen Reageren
Raymon89 Geplaatst: 5 december 2013 Rapport Geplaatst: 5 december 2013 (bewerkt) Ik ben met m'n heli helemaal aan het uiteinde van die boog gaan vliegen, en zodra hij erboven zat eruit gesprongen.. Resultaat: ik op de boog, heli in het water. Maar zo kan het dus wel! Dit is inderdaad de moeilijkste om te krijgen, maar de satisfaction is vervolgens ook het grootst! Succes EDIT: een quicksave net vantevoren kan je ook een hoop gedoe besparen. Bewerkt: 5 december 2013 door Raymon89 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.