Jump to content

Spaceship parts

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben de afgelopen dagen bezig geweest met het verzamelen van alle spaceship parts in GTA V.

Ik heb ze nu allemaal op 1tje na namelijk nummertje 8 volgens de Wikigta nummering. Dit is de gene die op de boog onder de brug ligt aan de westkant van de map. Weet iemand hoe deze makkelijk te pakken is want ik heb net een half uur lang lopen kutten met heli's maar het is net te krap daarvoor eigenlijk.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Als je met Franklin gaat en je loopt met z'n hond kan je de hand de onderdelen laten zoeken.

Heb het al 2 keer gedaan met de knoppen ''L2 en vervolgens R2'' in te drukken. Ga het zo voor de 3de keer proberen

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben met m'n heli helemaal aan het uiteinde van die boog gaan vliegen, en zodra hij erboven zat eruit gesprongen.. Resultaat: ik op de boog, heli in het water. Maar zo kan het dus wel! Dit is inderdaad de moeilijkste om te krijgen, maar de satisfaction is vervolgens ook het grootst!

Succes ;)

EDIT: een quicksave net vantevoren kan je ook een hoop gedoe besparen.

Bewerkt: door Raymon89

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...