Jans-1987 Geplaatst: 18 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2013 Hallo, Ik doe laatste tijd alleen maar online races. Maar aan het begin gaat die irritante mensen op je botsen waardoor je gaat slippen en achteraan komt te rijden. Iemand tips hiervoor om dit te voorkomen? Reageren
johanhummer Geplaatst: 18 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2013 goed kijken welke kant hij komt , en zodra hij die PIT wil uitvoeren kijhard remmen Reageren
W3sl3y Geplaatst: 18 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2013 goed kijken welke kant hij komt , en zodra hij die PIT wil uitvoeren kijhard remmen Dan lig je dus alsnog vrijwel achteraan. Het blijft GTA he mensen... Als je dit soort dingen irritant vindt moet je of met vrienden gaan spelen, of een racesim spelen waar iedere auto een ghost is en niet geramd kan worden Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 18 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2013 Ik vind dit juist wel grappig. Als je mazzel hebt ketsen ze elkaar eraf, als je dan een slechte start maakt kan je er alsnog makkelijk voorbij. Reageren
Krikke1992 Geplaatst: 18 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2013 Ik heb gemerkt dat hoe beter je driving skill is, hoe beter je je kan verweren hiertegen. Het lijk alsof ook je auto 'sterker' wordt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.