Jump to content

GTA V: Online - Join problemen


Yoeerii

Recommended Posts

Hoi,

Na velen pogingen voor ongeveer 2 weken lang.. Lukt het nog steeds niet om met mensen in een World te komen op GTA V: Online.

Welke sessie ik ook join, hoe vaak ik er ook een join.. Ik kom er ALTIJD alleen in.

DNS al veranderd, iemand een oplossing?

Kan overigens op spellen zoals COD ook niemand joinen als ze me inviten. Komt door m'n NAT. Ik heb Tele2, iemand een goeie uitleg hoe ik dit kan veranderen? Snap niks van dat gedoe namelijk :) (Mits het daar aan ligt)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je zelf al zegt dat je een verkeerde NAT hebt, weet je ook meteen het probleem ;)

Je moet een Open NAT hebben om in Online te komen, met Moderate en Strict werkt het niet

Het probleem is dat ik niet weet hoe ik een Open NAT krijg.. Ik heb zojuist UPnP aangezet, omdat iemand zei dat dat moest.. Maar nog steeds werkt het niet :(

Link to comment
Delen op andere websites

Als je zelf al zegt dat je een verkeerde NAT hebt, weet je ook meteen het probleem ;)

Je moet een Open NAT hebben om in Online te komen, met Moderate en Strict werkt het niet

Het probleem is dat ik niet weet hoe ik een Open NAT krijg.. Ik heb zojuist UPnP aangezet, omdat iemand zei dat dat moest.. Maar nog steeds werkt het niet :(

''Het probleem is dat ik niet weet hoe ik een Open NAT krijg''

ken je die ene populaire site , uuh begint met een G en eindigt volgens mij met oogle

Link to comment
Delen op andere websites

Als je zelf al zegt dat je een verkeerde NAT hebt, weet je ook meteen het probleem ;)

Je moet een Open NAT hebben om in Online te komen, met Moderate en Strict werkt het niet

Het probleem is dat ik niet weet hoe ik een Open NAT krijg.. Ik heb zojuist UPnP aangezet, omdat iemand zei dat dat moest.. Maar nog steeds werkt het niet :(

Inderdaad gewoon even googlelen ;)

http://tele2.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=2263

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...