Legenderion Geplaatst: 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2013 Ik krijg bij het begin van een online missie nooit mn auto, anderen wel, hoe kan dit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
johanhummer Geplaatst: 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2013 heb je tracker? en ie die verzekerd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2013 Je moet wel in je auto zitten als je wil dat dit gebeurt. Als je te voet bent dan zal je auto niet automatisch uit de garage worden gehaald (Bel in dat geval even de Mechanic). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Legenderion Geplaatst: 18 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2013 ja beide, erg vreemd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Salvador_NL Geplaatst: 19 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2013 (bewerkt) ik heb dezelfde ervaring als big-boss, als hij uit mijn garage komt (een tracker heeft) en het was mijn laatste vervoer middel dan is hij altijd dichtbij (voor het geval dat .....het is de witte auto op de kaart btw ) Bewerkt: 19 oktober 2013 door Salvador_NL Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.