Ak47 Geplaatst: 18 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2013 In de in-game film Meltdown die van michael ja staat er op het eind bij de credits 'Gaylord Benzies' dit lijkt me een overduidelijke plaagstoot naar de producer van de game Leslie Benzies. Dit is de enige naam van het R* team die ik ken, maar er zullen wel veel meer van dit soort onderlinge geintjes te vinden zijn Reageren
WilsKracht Geplaatst: 18 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2013 wat ik vreemd vind is dat GTAO een maand voor de single player afspeelt je toch de film van micheal kan kijken in de bios. beetje vreemd...... Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 18 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2013 Kan zijn dat Michael ooit al eens een film heeft gemaakt, hé. Reageren
Ak47 Geplaatst: 18 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2013 ik dacht dat GTAO juist drie maanden na de storyline plaatsvind? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.