Jump to content

Welke auto's bezit je?

Dipsie8

Recommended Posts

• Reacties 741
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• ERRWINS

38

• schimmelzicht

38

• FcUtreg4Life

33

• WaXweazle1976

33

Die Sandking XL is echt een gave bak, rijd als een tank :-)

Is de FIB Buffalo de zelfde als die van frankling?

Mijn duikauto

0_0.jpg

Haha ja die Sandking is echt een bazenbak.

Nee ik denk dat die FIB Buffalo gewoon die versie is van de online Buffalo. In ieder geval hij is niet te pimpen jammer genoeg.

Delen op andere websites

update.

Ik heb mijn Phoenix eruit gegooid.

Aangezien ik de Entity vrij duur vind (en niet de mooiste auto) en ik nog wat over had van de 500K (240k om precies te zijn)

en toch een Super wil bezitten. Heb ik de (ik geloof goedkoopste) Vapid Bullet aangeschaft. Dit vind ik in het echt ook een mooie auto om te zien namelijk. (Ford GT)

En daarbij zie ik bijna niemand hierin rijden online. wat hem dus net even wat specialer maakt.

0_0.jpg

0_0.jpg

0_0.jpg

0_0.jpg

Delen op andere websites

De bullet rijdt echter als een baksteen vind ik. En het is niet de goedkoopste; dat is de Coil Voltic (150,000) al.

Ik heb een Maibatsu Sanchez gekocht en getuned... <3 crossing over mountains

Bewerkt: door Dipsie8
Delen op andere websites

De bullet rijdt echter als een baksteen vind ik. En het is niet de goedkoopste; dat is de Coil Voltic (150,000) al.

oww... maar dat maakt niet uit, alles wat aangedreven word door een elektro motor zal bij mij nooit geen auto zijn :D ook niet in games.

baksteen misschien, maar hij word ook niet snel van de weg gebeukt.

Delen op andere websites

Mijn auto's

0_0.jpg

0_0.jpg

0_0.jpg

Mijn schoonheid:

0_0.jpg

0_0.jpg

De hele garage:

0_0.jpg

jij houdt van politie cars?

Ehm........ dat lijkt me wel duidelijk Trouwens als ik deze auto van iemand mag duplicaten PM me dan! (Dit is een unmarked police vechicle)

0_0.jpg

Bewerkt: door Big Boss
Delen op andere websites

oww... maar dat maakt niet uit, alles wat aangedreven word door een elektro motor zal bij mij nooit geen auto zijn :D ook niet in games.

baksteen misschien, maar hij word ook niet snel van de weg gebeukt.

Ik heb de Voltic in mn garage staan, volledig geupgrade voor de fun. Ding trekt op als een raket en heeft het gewicht van een velletje papier.

Omdat ie al zo apart is, heb ik hem maar chroom gemaakt met roze velgen. Geniaal om in een race, waar iedereen in een Entity of Adder rijdt, te verschijnen met zo'n klein, geluidloos, glimmend autootje :D

Delen op andere websites

De bullet rijdt echter als een baksteen vind ik. En het is niet de goedkoopste; dat is de Coil Voltic (150,000) al. Ik heb een Maibatsu Sanchez gekocht en getuned... <3 crossing over mountains
oww... maar dat maakt niet uit, alles wat aangedreven word door een elektro motor zal bij mij nooit geen auto zijn :D ook niet in games. baksteen misschien, maar hij word ook niet snel van de weg gebeukt.
Ik heb de Voltic in mn garage staan, volledig geupgrade voor de fun. Ding trekt op als een raket en heeft het gewicht van een velletje papier. Omdat ie al zo apart is, heb ik hem maar chroom gemaakt met roze velgen. Geniaal om in een race, waar iedereen in een Entity of Adder rijdt, te verschijnen met zo'n klein, geluidloos, glimmend autootje :D

En maar verliezen. :puh:

Delen op andere websites

De bullet rijdt echter als een baksteen vind ik. En het is niet de goedkoopste; dat is de Coil Voltic (150,000) al. Ik heb een Maibatsu Sanchez gekocht en getuned... <3 crossing over mountains
oww... maar dat maakt niet uit, alles wat aangedreven word door een elektro motor zal bij mij nooit geen auto zijn :D ook niet in games. baksteen misschien, maar hij word ook niet snel van de weg gebeukt.
Ik heb de Voltic in mn garage staan, volledig geupgrade voor de fun. Ding trekt op als een raket en heeft het gewicht van een velletje papier. Omdat ie al zo apart is, heb ik hem maar chroom gemaakt met roze velgen. Geniaal om in een race, waar iedereen in een Entity of Adder rijdt, te verschijnen met zo'n klein, geluidloos, glimmend autootje :D

En maar verliezen. :puh:

nee hoor, heb 1 race met de Vapid Bullit gedaan tegen 4 entity's en 1 Vacca, en mijn Bullit kwam als eerste over de finish. Dus dat valt best mee.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...