Ali123 Geplaatst: 17 november 2013 Rapport Geplaatst: 17 november 2013 M'n nieuwe aanwinst Welke auto is het >>> Door Bassieboy35: Berichten samengevoegd.<<< Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 17 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2013 Dat is de Coquette. Ik heb mijn Cheetah nog eens van kleur veranderd- oranje + pearlescent diamond blue. Shiiiiny! ( Letterlijk) Reageren
Redwhite Geplaatst: 17 november 2013 Rapport Geplaatst: 17 november 2013 M'n nieuwe aanwinst Welke auto is het >>> Door Bassieboy35: Berichten samengevoegd.<<< de coquette dacht ik Reageren
TryX Geplaatst: 17 november 2013 Rapport Geplaatst: 17 november 2013 hoe duur is die voltic? Reageren
Hmmpff Geplaatst: 17 november 2013 Rapport Geplaatst: 17 november 2013 hoe duur is die voltic? hij kost 150k, de goedkoopste supercar Reageren
Jochems Geplaatst: 17 november 2013 Rapport Geplaatst: 17 november 2013 hoe duur is die voltic? hij kost 150k, de goedkoopste supercar En ook de sloomste dacht ik.. Reageren
Hmmpff Geplaatst: 17 november 2013 Rapport Geplaatst: 17 november 2013 hoe duur is die voltic? hij kost 150k, de goedkoopste supercar En ook de sloomste dacht ik.. inderdaad, ook omdat hij elektrisch is, zijn acceleration is wel het snelst wanneer ze allemaal standaard zijn. Reageren
--Simon-- Geplaatst: 17 november 2013 Rapport Geplaatst: 17 november 2013 (bewerkt) hoe duur is die voltic? hij kost 150k, de goedkoopste supercar En ook de sloomste dacht ik.. inderdaad, ook omdat hij elektrisch is, zijn acceleration is wel het snelst wanneer ze allemaal standaard zijn. Voltic heeft de snelste acceleration in de game, maar is inderdaad niet snel vergeleken met een Adder oid. Je trekt op als een kogel, maar een 100 meter verder haalt een andere Super je met gemak in. Die Voltic is wel perfect voor GTA races. Je bent superklein en retesnel, dus je kunt zo tussen de chaos wegschieten. EDIT: Perfectie kost tijd en geld Bewerkt: 18 november 2013 door --Simon-- Reageren
DANNYYB_ Geplaatst: 19 november 2013 Rapport Geplaatst: 19 november 2013 Level 19, 10-car garage Feltzer Elegy rh8 Entity XF Schyster Fusilade Dinka Blista, just because it's awesome Bravado Buffalo (niet zo tevreden over haha) Karin Futo Heb ook nog een Carbonizzare, Vacca en een Adder, maar helaas nog geen foto's. Reageren
GTA5VehicleFreak Geplaatst: 19 november 2013 Rapport Geplaatst: 19 november 2013 Level 19, 10-car garage Feltzer Elegy rh8 Entity XF Schyster Fusilade Dinka Blista, just because it's awesome Bravado Buffalo (niet zo tevreden over haha) Karin Futo Heb ook nog een Carbonizzare, Vacca en een Adder, maar helaas nog geen foto's. Jij hebt de money glitch zeker gebruikt? M'n nieuwe aanwinst Welke auto is het >>> Door Bassieboy35: Berichten samengevoegd.<<< Hoe krijg jij hem met dak 0.o . Ik heb er 1 gekocht en die noemen ze dan een cabrio. Zonder dak dat je dicht kan doen of dat ie er enigszins mooi uit ziet. Hij is wel lekker licht dus daarmee kan ik goed mijn 2 wheel drive skills oefenen . Reageren
Losqualo Geplaatst: 19 november 2013 Rapport Geplaatst: 19 november 2013 Hoe krijg jij hem met dak 0.o . Ik heb er 1 gekocht en die noemen ze dan een cabrio. Zonder dak dat je dicht kan doen of dat ie er enigszins mooi uit ziet. Hij is wel lekker licht dus daarmee kan ik goed mijn 2 wheel drive skills oefenen . Dat vroeg ik me ook af. De secondary color van mn Coquette is ook geel, maar het dak blijft gewoon zwart. Reageren
--Simon-- Geplaatst: 19 november 2013 Rapport Geplaatst: 19 november 2013 Hoe krijg jij hem met dak 0.o . Ik heb er 1 gekocht en die noemen ze dan een cabrio. Zonder dak dat je dicht kan doen of dat ie er enigszins mooi uit ziet. Hij is wel lekker licht dus daarmee kan ik goed mijn 2 wheel drive skills oefenen . Dat vroeg ik me ook af. De secondary color van mn Coquette is ook geel, maar het dak blijft gewoon zwart. Het dak van de Coquette krijg je willekeurig. Je krijgt hem met of zonder dak als je hem koopt. De enige optie in de LSC is een carbon dak, dus als je de cabrio variant krijgt, heb je helaas pech. De Voltic heeft hetzelfde, deze komt met een gewoon dak, een carbon dak of geen dak. Het is gewoon puur willekeurig welke je krijgt. Reageren
Together Geplaatst: 19 november 2013 Rapport Geplaatst: 19 november 2013 (bewerkt) Even een grote update van mijn garage: Sentinel bista? (weet de naam nog niet ) buffalo 2 coquette (gelukkig met dak ) tailgater sandking xl akuma sabre turbo sultan En ik heb nog een dubsta maar daar zie ik geen foto meer van.. Als jullie opmerkingen/ suggesties hebben voor mijn garage hoor ik het graag. Stel dat je vind dat ik beter die auto kan omruilen voor die auto hoor ik het ook graag. Bewerkt: 19 november 2013 door GTA5BOY Reageren
Hmmpff Geplaatst: 19 november 2013 Rapport Geplaatst: 19 november 2013 die sultan is wel gaaf, zie hem vaker, althans degene die gebasseerd is op de subaru rally ik zal mijn car-lijst ook eens updaten hier, even kijken hoe die ik foto's hier krijg Reageren
--Simon-- Geplaatst: 19 november 2013 Rapport Geplaatst: 19 november 2013 Die kleurencombo op de Buffalo en Sandking is wel afschuwelijke... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.