UberBug Geplaatst: 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2013 Zo zie je maar weer wat tuning met je auto kan doen. Die Sultan vind ik er standaard niet uitzien en als je hem zo bij GTA5BOY in de garage ziet staan wil je hem gelijk hebben..hebben...hebben... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ak-deadfist Geplaatst: 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2013 Waar kan je sultans vinden- ik heb ze niet echt gezocht-, maar ben ze ook niet tegengekomen.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrutserNL Geplaatst: 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2013 Waar kan je sultans vinden- ik heb ze niet echt gezocht-, maar ben ze ook niet tegengekomen.... BIj het vliegveld van LS en van trevor, ik was er ook een tijd naar opzoek. kwam er geen 1 tegen en ineens reden er 20 achter elkaar aan. Als de dupe methode nog werkt kan je de car ook dupe van iemand, is net zo makkelijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2013 Waar kan je sultans vinden- ik heb ze niet echt gezocht-, maar ben ze ook niet tegengekomen.... Kijk eens bij de gevangenis en de dicht bijzijnde Los Santos Customs daar, daar spawnen bij mij geheid altijd een hoop Sultans. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jochems Geplaatst: 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2013 Waar kan je sultans vinden- ik heb ze niet echt gezocht-, maar ben ze ook niet tegengekomen.... Sandy Shores Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ak-deadfist Geplaatst: 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2013 thanx mannen zal vnv maar eens even kijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hmmpff Geplaatst: 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2013 thanx mannen zal vnv maar eens even kijken ze zeggen het allemaal wel zo makkelijk, maar het is echt lastig om hem te vinden hoor, maak er maar een aantal uren voor vrij Zo zie je maar weer wat tuning met je auto kan doen. Die Sultan vind ik er standaard niet uitzien en als je hem zo bij GTA5BOY in de garage ziet staan wil je hem gelijk hebben..hebben...hebben... sultan vind ik persoonlijk een van de mooiste tuners in gta v, stock is hij inderdaad weinig aan, maar dat heb ik met meerdere auto's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dipsie8 Geplaatst: 20 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 november 2013 Jongens, mag ik jullie wijzen op het auto discussie topic? In dit topic is dit namelijk allemaal offtopic. Ik heb een Coil Voltic gekocht en getuned. 350k dollar armer nu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hmmpff Geplaatst: 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2013 Ik heb de adder, croquette & vacca toegevoegd (laatste week) aan mijn garage, de laatste 2 met lime green, zo ontzettend sexy moet nog even kijken hoe ik de plaatjes hier krijg, dan kan ik hem van mijn hele garage hier neer zetten. enigste auto die ik mis is de obey tailgater, dan heb ik na toch wat gewissel, mijn garage compleet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2013 Jongens, mag ik jullie wijzen op het auto discussie topic? Dit dus, het is niet de bedoeling om hier te discussiëren, daar hebben we dat topic in de link voor. Zelf heb ik er al een tijdje de JB700 en Cognoscenti Cabrio bij, leuke auto's. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Together Geplaatst: 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2013 Bedankt dat jullie mijn sultan mooi vinden! Ik zit te twijfelen om de sandking weg te doen, zal ik dat doen? En zouden jullie nog wat veranderen aan mijn garage? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
--Simon-- Geplaatst: 21 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2013 Het is misschien niet de snelste wagen, maar hij is oh-zo bloedschoon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dragon__rage Geplaatst: 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2013 haha, die heb ik eruit gegooid voor een Vapid Bullet. update van mijn garage: Sherrif SUV: Foetsie na update vervangen voor: BIFTA Fel groen met zwart (iets gecustomized, uitlaten e.d. geld is op) Karin Rebel: Verkocht (18k) en nog niets voor terug gezet. (weet ook nog niet wat ik ervoor in de plaats ga zetten) nog geen foto's gemaakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dipsie8 Geplaatst: 23 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 november 2013 Ikka! Ik heb de Dewbauchee Exemplar gekocht, en de Dewbauchee Rapid GT. Geldteveel? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Losqualo Geplaatst: 23 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2013 Nieuwste aanwinst Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.