Jump to content

Welke auto's bezit je?

Dipsie8

Recommended Posts

• Reacties 741
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• ERRWINS

38

• schimmelzicht

38

• FcUtreg4Life

33

• WaXweazle1976

33

Waar kan je sultans vinden- ik heb ze niet echt gezocht-, maar ben ze ook niet tegengekomen....

BIj het vliegveld van LS en van trevor, ik was er ook een tijd naar opzoek. kwam er geen 1 tegen en ineens reden er 20 achter elkaar aan.

Als de dupe methode nog werkt kan je de car ook dupe van iemand, is net zo makkelijk

Delen op andere websites

Waar kan je sultans vinden- ik heb ze niet echt gezocht-, maar ben ze ook niet tegengekomen....

Kijk eens bij de gevangenis en de dicht bijzijnde Los Santos Customs daar, daar spawnen bij mij geheid altijd een hoop Sultans.

Delen op andere websites

thanx mannen zal vnv maar eens even kijken :bier:

ze zeggen het allemaal wel zo makkelijk, maar het is echt lastig om hem te vinden hoor, maak er maar een aantal uren voor vrij :puh:

Zo zie je maar weer wat tuning met je auto kan doen.

Die Sultan vind ik er standaard niet uitzien en als je hem zo bij GTA5BOY in de garage ziet staan wil je hem gelijk hebben..hebben...hebben... :*D

sultan vind ik persoonlijk een van de mooiste tuners in gta v, stock is hij inderdaad weinig aan, maar dat heb ik met meerdere auto's :puh:

Delen op andere websites

Ik heb de adder, croquette & vacca toegevoegd (laatste week) aan mijn garage, de laatste 2 met lime green, zo ontzettend sexy :puh:

moet nog even kijken hoe ik de plaatjes hier krijg, dan kan ik hem van mijn hele garage hier neer zetten. enigste auto die ik mis is de obey tailgater, dan heb ik na toch wat gewissel, mijn garage compleet :)

Delen op andere websites

haha, die heb ik eruit gegooid voor een Vapid Bullet.

update van mijn garage:

Sherrif SUV: Foetsie na update

vervangen voor: BIFTA Fel groen met zwart (iets gecustomized, uitlaten e.d. geld is op)

Karin Rebel: Verkocht (18k) en nog niets voor terug gezet. (weet ook nog niet wat ik ervoor in de plaats ga zetten)

nog geen foto's gemaakt

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...