flavio1984 Geplaatst: 24 november 2013 Rapport Geplaatst: 24 november 2013 en dan nog een selfie voor de gezelligheid :-) Reageren
joey1802 Geplaatst: 24 november 2013 Rapport Geplaatst: 24 november 2013 ik heb een vraag ik heb een super diamond gestolen, maar het wil niet in me garage. terwijl ik een ander gestolen wagen er wel in heb hoe kan dat? Reageren
Together Geplaatst: 24 november 2013 Rapport Geplaatst: 24 november 2013 Dat is een premium vehicle en die moet je kopen. Non premium kan je wel in je garage plaatsen,premium niet Reageren
Hmmpff Geplaatst: 24 november 2013 Rapport Geplaatst: 24 november 2013 ik heb een vraag ik heb een super diamond gestolen, maar het wil niet in me garage. terwijl ik een ander gestolen wagen er wel in heb hoe kan dat? haha het leuke aan deze auto is dat hij vrij zeldzaam is op straat, ik had hem pas ook, kwam hem voor de eerste keer tegen bij het windmolenpark, maar kon hem niet in mijn garage zetten, anders had ik hem denk ik wel aan mijn collectie toegevoegd, al is het niet mijn favoriete model.. Reageren
joey1802 Geplaatst: 25 november 2013 Rapport Geplaatst: 25 november 2013 (bewerkt) ja dacht als de 1 kan wel en de ander niet. ben hem nu 2x tegen gekomen. als je de 400k appartement hebt dan links op dat kruispunt. maar dan maar een andere jatten voor me garage. Bewerkt: 25 november 2013 door joey1802 Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 25 november 2013 Rapport Geplaatst: 25 november 2013 (bewerkt) Ik bezit momenteel: -Bati 808 -Geunlet -Cheetah -Adder -Entity XF -Carbonizzare -Franklin’s Buffalo -Z-Type -Vacca Bewerkt: 25 november 2013 door xCrazyShotgunn Reageren
Wazige Geplaatst: 26 november 2013 Rapport Geplaatst: 26 november 2013 Even een vraagje, ik heb een gestolen auto (uit het spel, niet van een speler) die ik in mijn garage wil zetten. Maar de auto heeft dus een tracker erop zitten en daarom kan het niet, is hier een oplossing voor? Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 26 november 2013 Rapport Geplaatst: 26 november 2013 Nop, je moet een auto kopen via het internet. Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 28 november 2013 Rapport Geplaatst: 28 november 2013 welke auto is dit? Reageren
--Simon-- Geplaatst: 28 november 2013 Rapport Geplaatst: 28 november 2013 welke auto is dit? Dat is de Cognoscenti Cabrio. Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 28 november 2013 Rapport Geplaatst: 28 november 2013 welke auto is dit? Dat is de Cognoscenti Cabrio. die is toch alleen voor collectors edtion? Reageren
GTA5VehicleFreak Geplaatst: 28 november 2013 Rapport Geplaatst: 28 november 2013 welke auto is dit? Dat is de Cognoscenti Cabrio. die is toch alleen voor collectors edtion? Nee Reageren
Hmmpff Geplaatst: 28 november 2013 Rapport Geplaatst: 28 november 2013 Even een vraagje, ik heb een gestolen auto (uit het spel, niet van een speler) die ik in mijn garage wil zetten. Maar de auto heeft dus een tracker erop zitten en daarom kan het niet, is hier een oplossing voor? alle High-end auto's, dus de duurdere modellen, moet je kopen via het internet. alle goedkopere kun je in je garage zetten, dat zijn alle auto's die niet op legendary motorsports te vinden zijn op de speciale voertuigen na (bijv. politie auto's). Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 29 november 2013 Rapport Geplaatst: 29 november 2013 Ook maar even een miniscule update van mijn garage. Had dit al eerder willen doen, alleen is thuis de laptop ermee gestopt.. Nieuw omdat sherrif SUV weg was na update: (heeft inmiddels ook een dakje) Rebel verkocht Gauntlet erin (wat valt hier verrotte weinig aan te customizen zeg) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.