xCrazyShotgun Geplaatst: 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2014 Lijkt dat niet op dit topic? >>> Door Bassieboy35: Klopt, samengevoegd. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2014 Mijn Phoenix Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ericjuh007 Geplaatst: 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2014 2 sedans, als ik een super car wil, dan steel ik er wel eentje, veel goedkoper Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 25 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2014 (bewerkt) Mijn lijstje: Washington (met FIB logo) JB 700 (met JB007SPY kenteken ) Declasse Rancher XL (zeldzame 4WD) Canis Mesa (Merryweather editie en met dicht dak) Karin Asterope (gewoon als gezinsauto ) Albany Cavalcade (ook met FIB logo) Obey Tailgater Declasse Granger (met FIB logo en cop horn) Benefactor Schafter (Met FIB logo) heel klein ) En last but not least: de Karin Sultan (omgebouwd tot Sulatan RS) Dus ik heb wel een aantal zeldzame auto's Had ook de Asea maar die heb ik weggedaan voor de Cavalcade. Bewerkt: 25 januari 2014 door tommie59 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 25 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2014 Ik heb een buggy, nog een paar auto's en een motor. Niet echt bijzonder. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrutserNL Geplaatst: 25 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2014 Tommie, heb je de xbox of ps3? Leuke auto's heb je daar! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 25 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2014 Tommie, heb je de xbox of ps3? Leuke auto's heb je daar! Playstation 3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 25 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2014 Mijn auto's: Z-Type in het rood en zwart. Bati 808 in het licht groen en zwart. Canis Bodhi in het bruin. Entity XF in het zwart. Obey Tailgater in het zwart. Grotti Carbonizzare in het rood. Adder in het zwart en de strepen in het rood. Bravado Gaunlet in het Rood met zwarte strepen. Grotti Cheetah in het oranje en zwart. En dat zijn mijn wagens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FcUtreg4Life Geplaatst: 25 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2014 (bewerkt) Is dit de Hotknife, of is het 'n fully customized Z-Type? Zelf heb ik overigens slechts 2 voertuigen, 'n Declasse Sabre Turbo en 'n LCC Hexer. Bewerkt: 25 januari 2014 door FcUtreg4Life Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 25 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2014 (bewerkt) Adder Cheetah Entity Z-Type Karin Intruder (RARE) Obey Tailgater (RARE) Phoenix 9F Cabrio Nog wat meer. Bewerkt: 25 januari 2014 door Ezra24rct3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ChelseaFC Geplaatst: 25 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2014 - Entity XF - Bravado Buffalo - Canis Mesa - Western Bagger - Dewbauchee Exemplar - Dinka Double-T Heb nog 4 plaatsen over. Ik wil sowieso nog de Tailgater, maar die krijg ik niet te vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LionOfHolland Geplaatst: 25 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2014 Is dit de Hotknife, of is het 'n fully customized Z-Type? Zelf heb ik overigens slechts 2 voertuigen, 'n Declasse Sabre Turbo en 'n LCC Hexer. Sws hotknife Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FcUtreg4Life Geplaatst: 25 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2014 (bewerkt) Jammer Is er, dat iemand weet, wel 'n mogelijkheid om van de Z-Type 'n hotrod te maken? Vind het van zichzelf namelijk 'n afzichtelijk ding en dat miljoen niet waard. Kun je er echter 'n mooie hotrod ala de Hotknife van maken, dan ben ik wel bereid 'n miljoentje af te tikken zodra ik zo rijk ben. Bewerkt: 25 januari 2014 door FcUtreg4Life Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Da Phoenix Geplaatst: 25 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2014 Een gele Sabre Turbo Een blauw/witte Banshee Een zwart/goude Phoenix Een matzwarte Schwartzer Een matzwarte/chromen Sentinel (cabrio) Een blauwe Sultan (RS) Een rode Comet Een zwarte Tailgater Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjarda1999 Geplaatst: 25 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2014 Franklins Buffalo Adder Z-Type Entify LijkAuto Cheetah Adder (geen typefout) en een familie auto Infurnes Dat was het Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.