UberBug Geplaatst: 12 april 2014 Rapport Geplaatst: 12 april 2014 Een aantal dagen terug hebben we het gehad over de Vigero en dat ie niet of nauwelijks op straat te zien is... Rijd ik vanmiddag South Los Santos binnen en... Hele straat vol met die auto's...op deze foto zie je er al 4 en zo kwamen er nog een paar voorbij. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 12 april 2014 Rapport Geplaatst: 12 april 2014 haha dat is wel heel toevallig Reageren
UberBug Geplaatst: 12 april 2014 Rapport Geplaatst: 12 april 2014 Ja idd... als je het over de duivel hebt..... Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 12 april 2014 Rapport Geplaatst: 12 april 2014 Tsja ... zo kom ik nu ook ineens bijna iedere sessie de Western Bagger tegen, terwijl ik hier 5 maanden naar op zoek ben geweest. Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 12 april 2014 Rapport Geplaatst: 12 april 2014 Ik heb een keer eens gelezen hoe het car spawn system van Rockstar werkt. Ik kan het niet precies meer uitleggen maar het komt erop neer dat de engine auto's uit je cache spawnt. Rijd je in een Vigero of zie je een op straat dan komt ie in je cache en word ie weer gespawnd en dan zie je na een tijdje dus soms 10 Vigero rondrijden. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 12 april 2014 Rapport Geplaatst: 12 april 2014 Dat verklaart dus een hoop. Eindelijk weet ik waarom GTA Vice City me nooit de auto's van Sunshine Auto's List gaf Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 16 april 2014 Rapport Geplaatst: 16 april 2014 Mijn nieuwe Jeep! Gestolen van Merryweather? Reageren
WaXweazle1976 Geplaatst: 16 april 2014 Rapport Geplaatst: 16 april 2014 Nieuwe collectie, niet van mij maar van m'n vrouw (Mrs.Weazle ) die met m'n 2de karakter speelt... Oracle Bifta Peyote Elegy Bagger En een Sultan... Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 16 april 2014 Rapport Geplaatst: 16 april 2014 Nieuwe collectie, niet van mij maar van m'n vrouw (Mrs.Weazle ) die met m'n 2de karakter speelt... Oracle Bifta Peyote Elegy Bagger En een Sultan... Wat een vage kleur, oranje met roze ofzo? Btw zo'n bagger heb ik ook op zo'n manier getuned, maar dan met leren tassen en custom tires. Ziet eruit als een klassieker. Reageren
WaXweazle1976 Geplaatst: 16 april 2014 Rapport Geplaatst: 16 april 2014 Het is pfister pink metallic met race yellow pearlescent.... In het spel is het een gave kleur, maar de garage is nogal donker, dus de kleur komt niet zo over als dat ie bedoelt is.... Zo komt ie iets beter tot z'n recht... Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 16 april 2014 Rapport Geplaatst: 16 april 2014 Ik verwacht zeer veel reacties in de "Hah gay!"-trant, maar ik vind het een zeer geslaagde kleur. En waarschijnlijk een vrij unieke kleur ook, dus dat verdient een pluim! :o Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 16 april 2014 Rapport Geplaatst: 16 april 2014 ik heb een raare trekker gezien op het strand post morgen foto Reageren
ERRWINS Geplaatst: 16 april 2014 Rapport Geplaatst: 16 april 2014 Je vrouw heeft wel smaak qua auto's Reageren
WaXweazle1976 Geplaatst: 17 april 2014 Rapport Geplaatst: 17 april 2014 Ik verwacht zeer veel reacties in de "Hah gay!"-trant, maar ik vind het een zeer geslaagde kleur. En waarschijnlijk een vrij unieke kleur ook, dus dat verdient een pluim! :o Daarom rijd mijn vrouw (als vrouw) in deze auto's en zijn de mijne nog steeds oranje... maar in het spel komt de kleur heel gaaf over... Je vrouw heeft wel smaak qua auto's Ze kwam elke keer met van die hele mooie "High End" auto's aan maarja, die gaan niet in je garage he... Niks mis met haar smaak nee... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.