ERRWINS Geplaatst: 17 april 2014 Rapport Geplaatst: 17 april 2014 Je vrouw heeft wel smaak qua auto's Ze kwam elke keer met van die hele mooie "High End" auto's aan maarja, die gaan niet in je garage he... Niks mis met haar smaak nee... Als je ze koopt wel Reageren
UberBug Geplaatst: 17 april 2014 Rapport Geplaatst: 17 april 2014 Hoodzakelijk grijs of zwart in combinatie met roze vind ik persoonlijk nog wel een mooie kleurencombinatie....helemaal roze is zo...roze en idd te vrouwelijk... doe dan candy red... Hier ook weer een update van mijn garage. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 22 april 2014 Rapport Geplaatst: 22 april 2014 ik heb een raare trekker gezien op het strand post morgen foto Met een soort van hark eraan? Is gewoon normaal. Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 22 april 2014 Rapport Geplaatst: 22 april 2014 ik heb een raare trekker gezien op het strand post morgen foto Met een soort van hark eraan? Is gewoon normaal. Het is wat je normaal noemt, voor de ene is een Sultan vreemd, omdat ie bijna niet te verkrijgen is en voor de ander is een, in dit geval, een trekker vreemd. Reageren
Jochems Geplaatst: 24 april 2014 Rapport Geplaatst: 24 april 2014 Zo, ik heb mijn "rijke tijd" wel gehad. Ik heb mijn Adder, Entity en Z-Type verkocht, en voor dat geld gestolen auto's van de straat, gepimpt en verzekerd.. Veel leuker dan dat iedereen in een Adder rondrijd.. Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 24 april 2014 Rapport Geplaatst: 24 april 2014 Vandaag de gratis BF Bifta gekocht, in blauw/oranje gespoten. Reageren
schimmelzicht Geplaatst: 28 april 2014 Rapport Geplaatst: 28 april 2014 Lekker klimmen en off. road. Off. road sessie doen een keer? Reageren
hey800 Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Geplaatst: 29 april 2014 Ik heb momenteel nog maar één auto, een gepimpte Buffalo (ik heb er o.a. nieuwe uitlaat, banden, VIP velgen, spoiler en 20% armor opgezet).. Ik ben aan het sparen voor een huis met een garage, als ik dat geld bij elkaar heb ga ik meer auto's verzamelen. is dit de buffalo die je in online op straat kan vinden of die van franklin? Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Geplaatst: 29 april 2014 Die Buffalo kan je op straat vinden, de Buffalo van Franklin is vrijwel niet meer te verkrijgen. Reageren
schimmelzicht Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Geplaatst: 29 april 2014 Jo BMW glimt als een bp Reageren
ERRWINS Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Geplaatst: 29 april 2014 Nog steeds aan het verlagen zie ik? Reageren
iRowen0180 Geplaatst: 30 april 2014 Rapport Geplaatst: 30 april 2014 Die Buffalo kan je op straat vinden, de Buffalo van Franklin is vrijwel niet meer te verkrijgen. Ik heb hem in bezit, werkt de dupe glitch nog? Reageren
Together Geplaatst: 30 april 2014 Rapport Geplaatst: 30 april 2014 Volgens mij kan je niet meer duplicaten. Reageren
iRowen0180 Geplaatst: 30 april 2014 Rapport Geplaatst: 30 april 2014 Als je ps3 heb, kunnen we het misschien uitproberen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.