Together Geplaatst: 30 april 2014 Rapport Geplaatst: 30 april 2014 Ik heb een ps3. Maar hoe moet het dan volgens jou? Reageren
ERRWINS Geplaatst: 30 april 2014 Rapport Geplaatst: 30 april 2014 Als ik jullie was, zou ik die conversatie verder voeren in een prive bericht Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 1 mei 2014 Rapport Geplaatst: 1 mei 2014 Voordat da Als ik jullie was, zou ik die conversatie verder voeren in een prive bericht Voordat de banhammer rondzwaaid Reageren
GTBERRY97 Geplaatst: 7 mei 2014 Rapport Geplaatst: 7 mei 2014 Ik bezit momenteel de auo's: -Futo (rode m'n daily) -Asea (JDM Stickerbomb) -Prairie -Faggio -Entity XF -Dubsta -Regina -Sutan (Subaru look a like) -Futo GT -Sandking XL Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 7 mei 2014 Rapport Geplaatst: 7 mei 2014 Mercedes G-klasse aka Benefactor Dubsta Reageren
schimmelzicht Geplaatst: 7 mei 2014 Rapport Geplaatst: 7 mei 2014 Even een greep uit mijn wagenpark. Niet alles staat erop Zoals entity, bati, pegassi rufian, etc etc etc Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 7 mei 2014 Rapport Geplaatst: 7 mei 2014 Die foto van die carbonnizare is echt mooi! Vooral de hoek waarvan de foto is genomen! Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 7 mei 2014 Rapport Geplaatst: 7 mei 2014 Die foto van die carbonnizare is echt mooi! Vooral de hoek waarvan de foto is genomen! Ja idd, echt een "sexy" auto met mooie lijnen. Btw is die laatste een schafter? Reageren
schimmelzicht Geplaatst: 7 mei 2014 Rapport Geplaatst: 7 mei 2014 Indd laatste is de schafter Reageren
JustHano Geplaatst: 7 mei 2014 Rapport Geplaatst: 7 mei 2014 (bewerkt) Volgens mij is de laatste een Schwartzer (of hoe je het ook schrijft ) en geen Schafter Bewerkt: 8 mei 2014 door Hano_2000 Reageren
WaXweazle1976 Geplaatst: 7 mei 2014 Rapport Geplaatst: 7 mei 2014 Hahaha...! Ik als buschauffeur zijnde kon het toch niet laten..... Taadaaa.... Leuk, kunnen we met een meeting met z'n 10en tegelijk van Mount C af storten...!!! :bier: Reageren
ERRWINS Geplaatst: 8 mei 2014 Rapport Geplaatst: 8 mei 2014 (bewerkt) Volgens mij is de laatste een Schwartzer en geen Schafter Het is een Schwarzer inderdaad. Prachtige auto maar de handling is echt waardeloos Bewerkt: 8 mei 2014 door ERRWINS Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 8 mei 2014 Rapport Geplaatst: 8 mei 2014 Hahaha...! Ik als buschauffeur zijnde kon het toch niet laten..... Taadaaa.... Leuk, kunnen we met een meeting met z'n 10en tegelijk van Mount C af storten...!!! :bier: Wat ben je nou voor buschauffeur koop dan zo'n echte lange bus! Reageren
WaXweazle1976 Geplaatst: 8 mei 2014 Rapport Geplaatst: 8 mei 2014 haha idd... wilde ik ook wel maar ben druk aan het sparen voor de update, toen ik zag dat ie maar 30k was en ook gewoon 10 man in kan kon ik het niet laten... Er is maar 1 bus waar 16 man in gaat en dat is zo'n lelijke stadbus... Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 8 mei 2014 Rapport Geplaatst: 8 mei 2014 Nadat ik de meeste dure auto's weg heb gedaan staat er nu in mijn garage: -Imponte Ruiner -BF Bifta -Albany Alpha -Declasse Tornado -Albany Roosevelt -Dundreary Regina -Declasse Rancher Xl -Dewbauchee JB 700 -LCC Hexer -Enus Cognoscenti Cabrio Stuk voor stuk leukere auto's om in te rijden dan iets als een Adder. Daarnaast heeft mijn 2e character nog een Gallivanter Baller en een Pegassi Bati 801. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.