Brambastic Geplaatst: 19 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2013 (bewerkt) Ik heb een crew van nu ongeveer 25 leden we staan 35.000ste crew van de wereld.. we spelen veel missies samen.. en races etc.. wij zijn nog opzoek naar leden.. voor uitbreiding en meer speelplezier door meer kans dat een crewlid online is.. ook als crewlid krijg je meer rp points. Dus voordeel voor beide psn brambastic crewname dutch ballers xbox mag ook joinen accepteer ik via social club site Bewerkt: 19 oktober 2013 door Brambastic
dionkoffie Geplaatst: 19 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2013 Volgens mij is het verboden om reclame te maken voor je crew hier. Doe het voortaan op: http://www.gtaforum.nl/forum/326-c%26c-recruitment/
Jacky-2007 Geplaatst: 19 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2013 En ook daar is zomaar reclame maken niet toegestaan. Regels zijn via bovengenoemde link te vinden. Jij en je team zijn welkom op het forum, maar dan wel even op de juiste plek! Neem de regels door, zorg dat je er aan voldoet en start daarna daar een topic.
Recommended Posts