Jump to content

Mijn TV leest de ondertitels niet op mijn harde schijf


pompbakje

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb op mijn harde schijf (Packard Bell Carbon) enkele films staan met ondertitels (.srt) in dezelfde map. Het bestand van de ondertitels heeft dezelfde naam als die van de film.

Maar als ik deze harde schijf op mijn TV (Sony KDL 32BX300) wil aansluiten om mijn films daar op te bekijken, dan laad hij de ondertitels niet.

Hoe los ik dit op? Ik kan toch moeilijk al mijn ondertitels met mijn films laten samensmelten? Dat duurt een eeuwigheid.

Link to comment
Delen op andere websites

Neen, het is het enige .srt bestand in de map. Ik heb wel een knop op mijn bakje voor ondertitels, maar dan komt de boodschap 'ondertitel niet gevonden'

En ik kan toch moeilijk alles samensmelten. Is er echt geen andere oplossing?

Link to comment
Delen op andere websites

Mogelijk dat je televisie geen .srt bestanden kan lezen, zo kan ik op mijn PC met Windows Media Player ook geen SRT's gebruiken, of nouja niet zonder bepaalde software, dan gebruik ik dus VLC.

Maar ik denk dat het mogelijk ligt aan de televisie. Probeer anders je .srt precies dezelfde naam te geven als je video-file, dat wilt ook wel eens werken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...