Entiendo Geplaatst: 19 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2013 Ik vind het echt dom dat ze de type auto die Franklin heeft niet voorkomt in online modus. Ook in singleplayer is er maar 1 van. Kijk, die van Trevor kan ik begrijpen dat daar maar 1 van is, gezien dat gewoon een rare pickuptruck is. Maar de auto van Franklin is gewoon een Bravado Buffalo II, oftewel een Dodge Charger van 2011+ Er rijden wel de oude Bravado Buffalo's rond, de Dodge Charger van 2010 en ouder. Er jammer, gezien ik van Dodge Chargers houd en vooral van de nieuwe versies. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twedeldie Geplaatst: 19 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2013 Ik denk dat dat nog komt bij een update... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
--Simon-- Geplaatst: 19 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2013 Die truck van Trevor is er maar één van? Is gewoon verkrijgbaar in online Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jochems Geplaatst: 19 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2013 (bewerkt) Franklins auto is ook gewoon in online hoor? Ik heb 'm, de buffalo. // Edit: je hebt gelijk, is een oudere versie.. Bewerkt: 19 oktober 2013 door Jochems Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bossofzeeland Geplaatst: 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2013 De bodhi is idd gewoon verkrijgbaar. Maar diebandere buffalo ben ik idd nog niet tegengekomen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.