Matiscus Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 (bewerkt) Na lang oefenen. Kan ik toch wat overweg met zmodeler 1.07B. Ik ga nu men auto mod maken waar ik allang op oefen. Hier enkele foto's: Front van auto Left van de auto Back van de auto Zmodeler Volgens mij kloppen die afbeeldingen niet kijk is naar die op zij(left). en de front en back. die afmetingen kloppen niet. Weet soms iemand wat ik kan doen? :blink: Hulp en Meningen zijn welkom! Bewerkt: 16 juli 2005 door Matiscus Reageren
bigG Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 Mooi, maar kan je ook plaatjes posten als ze in z-modeler staan? Reageren
Matiscus Geplaatst: 16 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 Mooi, maar kan je ook plaatjes posten als ze in z-modeler staan? ja hoor zal ze is online zetten Reageren
eXperion Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 Cool idee van je, ik hoop dat het gaat lukken. Veel succes ! :camera: Reageren
Jorge_F Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 Weet je zeker dat dit gaat lukken? Vet gaaf trouwens als je dat kan want het is ontzettend lastig Reageren
Matiscus Geplaatst: 17 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 Dank je wel. Ik zal er aan werken tot wanneer het me lukt. Maar 1 fing geraak ik met men verstand niet bij en dat is hoe ga ik de auto van binnen kunnen tekenen? Reageren
Big-Bear Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 Ik hoop dat je het gaat lukken, maar er zl ui eindelijk een butg komen denk ik, het is heel moeilijk, je moet meer doen dan alleen een .dff en een .txd maken, en dan heb je ook nog het probleem .txd, wat zijn de textures vn de auto? Reageren
Matiscus Geplaatst: 17 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 Ik hoop dat je het gaat lukken, maar er zl ui eindelijk een butg komen denk ik, het is heel moeilijk, je moet meer doen dan alleen een .dff en een .txd maken, en dan heb je ook nog het probleem .txd, wat zijn de textures vn de auto? De textures. Ga ik orgineel van de foto's nemen. Of is dat niet goed. Ik kan nog niet zo goed modden. Ik wil het kunnen. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 Nou dat gaat dus niet lukken, ik denk dat die textures van de auto er moeilijk zijn uit te halen, maar ik wens je succes Reageren
Jorge_F Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 Nou dat gaat dus niet lukken, ik denk dat die textures van de auto er moeilijk zijn uit te halen, maar ik wens je succes Je kan ook gewoon textures van bestaande auto mods nemen voor bumpers enzo! En niet weer gelijk zo negatief he Big Bear! Het is al moeilijk genoeg, en dan ga je nog beweren dat het niet lukt :o . Reageren
Big-Bear Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 Zo negatief ben ik nou ook nie weer ik wens hem to succes, maar het is wel moeilijk om de textures af te nemen van een bestaande foto, jou ideee is bter, maar als hij dat van andere auto's afneemt En krijgt geen toestemming, het is hem gelukt, laat hem zetten in download database, ze komen er agter en hoppa! IP ban, dat staat net nieuw in het nieuws van de site Maar tog veel succes Reageren
Matiscus Geplaatst: 17 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 Zo negatief ben ik nou ook nie weer ik wens hem to succes, maar het is wel moeilijk om de textures af te nemen van een bestaande foto, jou ideee is bter, maar als hij dat van andere auto's afneemtEn krijgt geen toestemming, het is hem gelukt, laat hem zetten in download database, ze komen er agter en hoppa! IP ban, dat staat net nieuw in het nieuws van de site Maar tog veel succes Ik ga het niet van bestaande mods nemen. Zal me wel lukken. En ik wil zeker geen IP BAN. Ik word zot dan. Ik ga gwn de auto maken. Reageren
Matiscus Geplaatst: 28 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2005 Heb klein probleempje. De trail van sketchup is verlopen. Als iemand een alternatief heeft PM me. Heb ooit is gelezen van een FREE version van sketchup heb al is rond gezocht en de zoekfunctie gebruikt en vind niks. Reageren
Wauzie Geplaatst: 28 juli 2005 Rapport Geplaatst: 28 juli 2005 Het enige legale alternatief is het kopen van Sketchup Reageren
Matiscus Geplaatst: 28 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2005 (bewerkt) Het enige legale alternatief is het kopen van Sketchup Yep dat denk ik ook. Maar het is al opgelost nu. Heb den trail van de allereerste 5 gedownload kan hem weer 15 dagen gebruiken:d. Ik heb goed nieuws voor de geintreseerden tenminste. Waarschijnlijk zal de eerste versie van de auto uit komen op vc. Omdat dat nu voor de moment nog het handigste is. Maar denk wel niet dat ik me ga kunnen houden om hem niet op SA te proberen maar zal er voor zorgen dat er 2versies zijn 1 voor VC en 1 voor SA. De mod zal uitkomen. Einde van de week denk ik als alles goed blijft mee zitten. Wou dat effe nog is melden :'D Bewerkt: 28 juli 2005 door Matiscus Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.